Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

GP Γερμανίας: Μεγάλη νίκη του Χάμιλτον

Τη δεύτερη φετινή νίκη του, πανηγύρισε ο Λιούις Χάμιλτον και η McLaren, στο Γερμανικό GP. Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο, με τους Χάμιλτον, Αλόνσο και Γουέμπερ να κάνουν τον δικό τους αγώνα. Ιδιαίτερα η μάχη, τόσο στην πίστα, όσο και στα pit, των δύο πρώτων ήταν αμείωτη από τον πρώτο έως τον εξηκοστό γύρο....


To σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον poleman Μαρκ Γουέμπερ
να πατινάρει το συμπλέκτη πραγματοποιώντας μια ακόμη κακή εκκίνηση. Ο Χάμιλτον άδραξε την ευκαιρία και έστριψε πρώτος ακολουθούμενος από τους Γουέμπερ, Φέτελ, Αλόνσο.

Ο Βρετανός πίεζε οριακά τη McLaren προσπαθώντας να απομακρυνθεί,
αρχικά άνοιξε τη διαφορά στα 2 δευτερόλεπτα αλλά μετά οι Red Bull υπό την πίεση του Αλόνσο άρχισαν να ροκανίζουν τη διαφορά.

Έτσι ο Βρετανός μπήκε σχετικά νωρίς στα πιτ και βγαίνοντας
βρέθηκε με μειονέκτημα έναντι του Γουέμπερ που τον ακολουθούσε και του Αλόνσο που πέρασε το Φέτελ.
Ο Αυστραλός αλλάζοντας λάστιχα πέρασε μπροστά και ο Χάμιλτον μπήκε ανάμεσα σ' αυτόν και τον Αλόνσο.

Οι τρεις τους κρατήθηκαν σ' ένα τρενάκι τρόμου μέχρι το δεύτερο πιτ στοπ
όπου η ταχύτητα των μηχανικών της McLaren ξανάφερε το Χάμιλτον μπροστά. Κάπου εκεί ο Γουέμπερ φάνηκε να ρίχνει λευκή πετσέτα και να συμβιβάζεται με την 3η θέση, έτσι έμεινε στο κυνήγι του Χάμιλτον ο Αλόνσο.
Οι δυο τους έσπαγαν συνεχώς το ρεκόρ ταχύτερου γύρου με τη διαφορά να ανοίγει αρχικά στα 3 sec και να πέφτει στο τέλος στο 1 sec με τον Ισπανό να πιέζει. Ο Χάμιλτον μπήκε πρώτος για να αλλάξει λάστιχα 3 φορά βάζοντας τη μέση γόμα και όταν ο Αλόνσο ακολούθησε το παράδειγμά του η κατάσταση ήταν οριακή.

Ο Ισπανός βγήκε μπροστά, έστριψαν πλάι, πλάι αλλά ο Χάμιλτον τον πέρασε στην επόμενη στροφή και οδήγησε συγκλονιστικά μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας και τη δεύτερη νίκη του.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο 27χρονος πρωταθλητής έκανε το ταχύτερο γύρο αγώνα με τη μέση γόμα.

Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Βρετανό να πανηγυρίζει έξαλλα τη 2η φετινή του νίκη
. Μετέπειτα με κρύο μυαλό στη συνέντευξη Τύπου ο Λιούις Χάμιλτον επιτέλους δείχνει να κατανοεί τα πλεονεκτήματα του μέτρου στην επίθεση: «Οδηγώντας γύρο με το γύρο με διαφορά δεκάτων στο ρυθμό αγγίξαμε την τελειότητα οι τρεις μας. Για το δικό μου επιθετικό στυλ οι κινήσεις που έκανα σήμερα ήταν οι πιο ακριβείς που έχω επιχειρήσει εδώ και καιρό. Κατάφερα να οδηγήσω μυαλωμένα σ’ όλο τον αγώνα και αυτό μου δίνει ακόμη περισσότερη ικανοποίηση. Κάθε νίκη είναι ξεχωριστή αλλά πιστεύω ότι δεν μπορώ να νιώσω καλύτερα».

O Φερνάντο Αλόνσο που πίεσε ασφυκτικά το Χάμιλτον και κατάφερε να τερματίσει τελικά 2ος
συμπλήρωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος με το σημερινό αποτέλεσμα. Δεν ήταν το πιο βατό GP για μας. Όμως μπόρεσα να δώσω μάχη για τη νίκη στους τελευταίους 3 αγώνες έχω τερματίσει 2ος ή 1ος. Ανυπομονώ να βρεθούμε σε μια πίστα με πιο υψηλές θερμοκρασίες. Η μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα θα αποτελέσουν πλεονέκτημα για μας στον επόμενο αγώνα».
Από την πλευρά του ο Μαρκ Γουέμπερ που ακόμη μια φορά δεν κατόρθωσε να μετατρέψει την pole position σε νίκη δε δίστασε να παραδεχτεί ότι σήμερα οι RB7 υστερούσαν σε ταχύτητα: « Δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι σήμερα. Έκανα ότι μπορούσα. Είμαι χαρούμενος με την οδήγησή μου αλλά οι άλλοι είχαν πλεονέκτημα στους τελευταίους γύρους πριν από κάθε αλλαγή ελαστικών. Έτσι βρεθήκαμε να μειονεκτούμε σε επιλογές στρατηγικής».

Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η σύγκρουση Χάιντφελτ – Μποεμί που κατέστρεψε τον αγώνα
του Γερμανού. Ο Quick Nick είχε ήδη μια επαφή με τον ντι Ρέστα στην εκκίνηση που τον έριξε πίσω και πίεζε για να περάσει την Toro Rosso όταν στα φρένα για το NGK Chicane στριμώχτηκε στην εξωτερική και χτύπησαν τροχό με τροχό με τον Ελβετό: «Με έκλεινε από αριστερά στην ευθεία και καλά έκανε. Αλλά όταν βρέθηκα δίπλα του από δεξιά ξάκρισε και δεν είχα που να πάω. Με έσπρωξε στο γρασίδι και δεν μπορούσα να αποφύγω τη σύγκρουση» ξεκαθάρισε ο Γερμανός.

Σε θρίλερ εξελίχθηκε η μάχη για την 4η θέση ανάμεσα στους Μάσα και Φέτελ.
Ο Βραζιλιάνος οδηγώντας ηρωϊκά άντεξε για μισό αγώνα την πίεση του Φέτελ και οι δυο τους ακολουθώντας πανομοιότυπη στρατηγική βρέθηκαν στα πιτ στον τελευταίο γύρο για να βάλουν όπως υποχρεούνταν τη μέση γόμα. Οι μηχανικοί της Red Bull πραγματοποίησαν ένα πιτ στοπ αστραπή (σ.σ: 3 sec) ενώ αντίθετα οι συνάδελφοί τους στη Ferrari χρειάστηκαν 5 sec για να αλλάξουν λάστιχα στο Μάσα.
Έτσι ο Βραζιλιάνος έχασε την 4η θέση πάνω στο νήμα και φυσικά τερμάτισε απογοητευμένος.

Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή το Ουγγρικό GP. 
Πηγή:http://www.protothema.gr