Αντιγράφουμε από το φιλικό μας blog:http://pak-elta.blogspot.com
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία της διοίκησης στην Απελλού και είχε σαν θέμα στην αναδιοργάνωση των διαβιβάσεων στο Ταχυδρομείο.
Εισηγητικά ο γενικός διευθυντής αναφέρθηκε στην προσπάθεια που πρέπει να καταβληθεί ώστε να επιτευχθεί περιστολή δαπανών εκεί που μπορεί να γίνει αφενός και αφετέρου να επανασχεδιαστούν οι διαβιβάσεις (δρομολόγια) για να γίνουν πιο λειτουργικές.
Ο ανασχεδιασμός των διαβιβάσεων θα γίνει... σταδιακά, αρχής γενομένης από την Αττική και την Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια θα επεκταθεί στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Οι ενέργειες που θα απαιτηθεί να γίνουν, κινούνται σε δύο άξονες
Α. Χωροθέτηση
Β. Λειτουργική αναδιοργάνωση
Στον πρώτο άξονα (χωροθέτηση) ο στόχος της διοίκησης για την Αττική είναι η μεταφορά των μεγάλων φορτηγών αυτοκινήτων (από 2,5 έως 40 τόνων) στο αυτοματοποιημένο κέντρο διαλογής στο Κρυονέρι και η διάθεση των μικρών αυτοκινήτων στις μονάδες διανομής.
Αντίστοιχα θα μετακινηθούν για να αναλαμβάνουν εργασία και οι Συνάδελφοι οδηγοί.
Πρόθεση της διοίκησης είναι να αντιμετωπίσει τη μετακίνηση των οδηγών στο Κρυονέρι με τον ίδιο τρόπο που μεταφέρονται και υπόλοιποι Συνάδελφοι που εργάζονται εκεί (πούλμαν). Για τις περιπτώσεις που κάποιοι οδηγοί δεν μπορούν λόγω ωραρίου να μετακινηθούν με το πούλμαν, θα διερευνηθεί άλλος τρόπος μετακίνησης των.
Για την εξεύρεση της πλέον ιδανικής λύσης στην αναδιοργάνωση των διαβιβάσεων, ο γενικός διευθυντής πρότεινε την δημιουργία μιας ομάδας εργασίας, στην οποία θα συμμετέχει και ένας εκπρόσωπος των οδηγών, η οποία αφού σταθμίσει όλες τις παραμέτρους που επηρεάζουν τις διαβιβάσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αποτυπώσει τελική πρόταση.
Ο πρόεδρος της ΠΟΣΤ στην παρέμβαση του, αναφέρθηκε στην ανάγκη εξορθολογισμού των δαπανών του οργανισμού και βέβαια και του κόστους των διαβιβάσεων, τονίζοντας όμως πως στην αναδιοργάνωση που επιχειρείται να γίνει, θα πρέπει να γίνουν σεβαστά όσα έχουν κατοχυρωθεί μέσω των συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
Το προεδρείο του συλλόγου των οδηγών εξέφρασε τις θέσεις του και σοβαρές επιφυλάξεις:
- Για τον προτεινόμενο τρόπο μετακίνησης, αφού τα ωράρια των οδηγών δεν είναι σταθερά σε βάρδιες (αναλαμβάνουν εργασία και αποχωρούν από αυτή όλες τις ώρες του 24ώρου).
- Για τον προτεινόμενο τρόπο χωροθέτησης των υπηρεσιακών αυτοκινήτων. Η διάθεση των μικρών αυτοκινήτων στις μονάδες διανομής θα δημιουργήσει αξεπέραστα λειτουργικά προβλήματα. Α) για την αντικατάσταση του οδηγού όταν αυτός απουσιάζει. Β) για την αντικατάσταση του αυτοκινήτου όταν αυτό παρουσιάζει βλάβη. Γ) για το κόστος της προμήθειας καυσίμων (Ο ΕΛΤΑ στα δυο πρατήρια του έχει πολύ φθηνότερες τιμές από την αγορά). Δ) Για τις ζημιές που προκαλούνται σε υπηρεσιακά αυτοκίνητα, όταν αυτά δεν βρίσκονται σε φυλασσόμενους χώρους. Ε) για την συντήρηση των αυτοκινήτων.
- Η μεταφορά των μεγάλων οχημάτων στο Κρυονέρι θα δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στην αντιμετώπιση των βλαβών - συντήρηση στα εξωτερικά ιδιωτικά συνεργεία, αφού όλα βρίσκονται πολύ κοντά στο παλιό ΚΔΑ και ο χρόνος μεταφοράς τους εκεί θα είναι πολλαπλάσιος από αυτόν που απαιτείται σήμερα και θα χρειάζονται περισσότεροι οδηγοί για τα συνεργεία.
- Στην διαδικασία ανασχεδιασμού των δρομολογίων θα πρέπει να ληφθούν υπόψη: το προεδρικό διάταγμα 167/22.08.2006 για την οργάνωση του χρόνου εργασίας των εκτελούντων οδικές μεταφορές, η υπ. αριθμ. 15/ΕΚ/11.03.2002 σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία καθώς και ο νέος Κ.Ο.Κ.
Η συνάντηση θα επαναληφθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα με την συμμετοχή και άλλων εμπλεκομένων σωματείων στις διαβιβάσεις (Οδηγοί Θεσ/κης, Διαμετακομιστές).