Σύντομο αλλά διασκεδαστικό ήταν το πρώτο ασφάλτινο σκέλος της κατηγορίας
Sporting του 13ου Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις, το οποίο ολοκληρώθηκε την
Παρασκευή 6 Ιουνίου, με την επιστροφή των πληρωμάτων στη μαρίνα της
Ιτέας ύστερα...
από τις ειδικές διαδρομές Αμφίκλεια 1 και 2. Και στις δύο ειδικές επικράτησε το πλήρωμα από την Ιταλία «Lucky»-Fabrizia Pons, οι οποίοι τερμάτισαν μπροστά από τους συμπατριώτες τους και πρωταθλητές 2009 Enrico Brazzoli-Maurizio Barone, αμφότεροι με Lancia 037, με μόλις 0,9 δευτερόλεπτα διαφορά. Την πρώτη τριάδα έκλεισε ακόμη ένα πλήρωμα από την Ιταλία, οι Lucio Da Zanche-Giulio Oberti με Porsche 911 Carrera RS, οι οποίο διεκδικούν τον τίτλο στην κατηγορία 2 του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ιστορικών αυτοκινήτων.
Τέτοια αγωνιστικά αυτοκίνητα δεν βλέπουμε κάθε μέρα...
Οι Έλληνες της Sporting
Όσον αφορά τα ελληνικά πληρώματα, πρώτοι Έλληνες και 6οι της άτυπης γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας με Porsche 911, με διαφορά 9,7 δλ. από τους περυσινούς πρωταθλητές στην κατηγορία των ιστορικών, τους Ελευθέριο Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη. Στην τρίτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80 GT. Στις σημαντικές εγκαταλείψεις της ημέρας συγκαταλέγεται εκείνη των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη από μηχανικό πρόβλημα, αλλά και των Pietro Corredig-Sonia Borghese, που αντιμετώπισαν πρόβλημα στην τροφοδοσία της BMW 2002 tii.
Τέρμα... γκάζι για τα αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής
Το σημερινό πρόγραμμα
Στo σημερινό δεύτερο σκέλος τα αυτοκίνητα θα συνεχίσουν σε ασφάλτινες επιφάνειες και συγκεκριμένα σε δύο ειδικές διαδρομές (Χάνι Ζαγκανά και Παύλιανη). Από την πρώτη τα πληρώματα θα περάσουν τρεις φορές, ενώ από τη δεύτερη θα περάσουν δύο. Η δράση ξεκινά στις 10.58 στην Ε.Δ. Χάνι Ζαγκανά και, ύστερα από πέντε ειδικές, τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στην Ιτέα και στο σέρβις παρκ στις 16.30, για την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους.
Τι έγινε στην κατηγορία Regularity
Στην κατηγορία Regularity η πρώτη ημέρα χαρακτηρίστηκε από έντονο συναγωνισμό και η 1η θέση άλλαζε χέρια συνεχώς. Τελικά, οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με BLMC Mini κατάφεραν να επικρατήσουν, έχοντας «συλλέξει» 24,9 βαθμούς ποινής. Ακολούθησε με 25,5 β.π. ο πρωτοπόρος του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ιστορικών αυτοκινήτων από την Ιταλία Paolo Marcattilj, με την εντυπωσιακή Porsche 911, έχοντας στο δεξί μπάκετ για τις συμβουλές... ακριβείας τον πολύπειρο συνοδηγό Fransesco Giammarino. Πιο πίσω ακολουθεί ένα ακόμη ελληνικό πλήρωμα, οι Γιάννης Κατσαούνης και Μαθιός Μανσόλας επίσης με Porsche 911 και 26,5 β.π.
Πλήθος από Porsche στο φετινό Ιστορικό Ακρόπολις...
Μάχες και στη Regularity...
Τα πληρώματα της Regularity ανασυγκροτούν σωματικές και πνευματικές δυνάμεις για να δώσουν και πάλι τις μάχες τους στα 258,40 χλμ. του σημερινού σκέλους, το οποίο ξεκινά από την Ιτέα στις 10.00, όπου και επιστρέφουν στις 18.30.
*Στοιχεία από δελτίο τύπου
Κατηγορία Regularity...
Πηγή:http://www.zougla.gr
από τις ειδικές διαδρομές Αμφίκλεια 1 και 2. Και στις δύο ειδικές επικράτησε το πλήρωμα από την Ιταλία «Lucky»-Fabrizia Pons, οι οποίοι τερμάτισαν μπροστά από τους συμπατριώτες τους και πρωταθλητές 2009 Enrico Brazzoli-Maurizio Barone, αμφότεροι με Lancia 037, με μόλις 0,9 δευτερόλεπτα διαφορά. Την πρώτη τριάδα έκλεισε ακόμη ένα πλήρωμα από την Ιταλία, οι Lucio Da Zanche-Giulio Oberti με Porsche 911 Carrera RS, οι οποίο διεκδικούν τον τίτλο στην κατηγορία 2 του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ιστορικών αυτοκινήτων.
Τέτοια αγωνιστικά αυτοκίνητα δεν βλέπουμε κάθε μέρα...
Οι Έλληνες της Sporting
Όσον αφορά τα ελληνικά πληρώματα, πρώτοι Έλληνες και 6οι της άτυπης γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας με Porsche 911, με διαφορά 9,7 δλ. από τους περυσινούς πρωταθλητές στην κατηγορία των ιστορικών, τους Ελευθέριο Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη. Στην τρίτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80 GT. Στις σημαντικές εγκαταλείψεις της ημέρας συγκαταλέγεται εκείνη των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη από μηχανικό πρόβλημα, αλλά και των Pietro Corredig-Sonia Borghese, που αντιμετώπισαν πρόβλημα στην τροφοδοσία της BMW 2002 tii.
Τέρμα... γκάζι για τα αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής
Το σημερινό πρόγραμμα
Στo σημερινό δεύτερο σκέλος τα αυτοκίνητα θα συνεχίσουν σε ασφάλτινες επιφάνειες και συγκεκριμένα σε δύο ειδικές διαδρομές (Χάνι Ζαγκανά και Παύλιανη). Από την πρώτη τα πληρώματα θα περάσουν τρεις φορές, ενώ από τη δεύτερη θα περάσουν δύο. Η δράση ξεκινά στις 10.58 στην Ε.Δ. Χάνι Ζαγκανά και, ύστερα από πέντε ειδικές, τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στην Ιτέα και στο σέρβις παρκ στις 16.30, για την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους.
Τι έγινε στην κατηγορία Regularity
Στην κατηγορία Regularity η πρώτη ημέρα χαρακτηρίστηκε από έντονο συναγωνισμό και η 1η θέση άλλαζε χέρια συνεχώς. Τελικά, οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με BLMC Mini κατάφεραν να επικρατήσουν, έχοντας «συλλέξει» 24,9 βαθμούς ποινής. Ακολούθησε με 25,5 β.π. ο πρωτοπόρος του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ιστορικών αυτοκινήτων από την Ιταλία Paolo Marcattilj, με την εντυπωσιακή Porsche 911, έχοντας στο δεξί μπάκετ για τις συμβουλές... ακριβείας τον πολύπειρο συνοδηγό Fransesco Giammarino. Πιο πίσω ακολουθεί ένα ακόμη ελληνικό πλήρωμα, οι Γιάννης Κατσαούνης και Μαθιός Μανσόλας επίσης με Porsche 911 και 26,5 β.π.
Πλήθος από Porsche στο φετινό Ιστορικό Ακρόπολις...
Μάχες και στη Regularity...
Τα πληρώματα της Regularity ανασυγκροτούν σωματικές και πνευματικές δυνάμεις για να δώσουν και πάλι τις μάχες τους στα 258,40 χλμ. του σημερινού σκέλους, το οποίο ξεκινά από την Ιτέα στις 10.00, όπου και επιστρέφουν στις 18.30.
*Στοιχεία από δελτίο τύπου
Κατηγορία Regularity...
Πηγή:http://www.zougla.gr