Στα τέλη του Ιουνίου θα διεξαχθεί η παγκοσμίου διεθνούς φήμης
ανάβασης Pikes Peak στο Κολοράντο των ΗΠΑ. Στον συγκεκριμένα αγώνα θα
συμμετάσχει και η Mitsubishi, με δύο αμιγώς ηλεκτρικά αγωνιστικά MiEV
Evolution III....
Η ιαπωνική εταιρεία έχει αγωνιστεί δύο φορές μέχρι τώρα στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων (2012 και 2013) και φέτος ευελπιστεί να πάρει την πρώτη της νίκη, αυτή τη φορά στη νέα τροποποιημένη ηλεκτρική κατηγορία Electric Modified Division.
Η 3η εκδοχή του αγωνιστικού Mitsubishi i-MiEV...
Οι αλλαγές..
Το αγωνιστικό MiEV Evolution III είναι μία βελτιωμένη και εξελιγμένη έκδοση του περυσινού Evolution II. Τα βασικά εξαρτήματα όπως η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας, ο ηλεκτροκινητήρας υψηλής ισχύος και το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης (4WD) με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες παραμένουν, βελτιωμένα όμως, ώστε να παρέχουν καλύτερες επιδόσεις και κράτημα στις στροφές. Για μείωση του βάρους στο σωληνωτό πλαίσιο, η σχεδίαση έχει βελτιστοποιηθεί και κάποια δομικά υλικά έχουν αντικατασταθεί. Η συνολική ισχύς των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων έχει αυξηθεί από 400 kW σε 450 kW, ενώ τα ελαστικά αναβαθμίστηκαν από 260/650-18 σε 330/680-18 για καλύτερη μεταφορά της πρόσθετης ισχύος στο δρόμο. Ανάλογα, η αεροδυναμική πίεση έχει αυξηθεί μέσω την νέας σχεδίασης αμαξώματος από ανθρακονήματα, της βελτιστοποιημένης αεροτομής και άλλων λεπτομερών ρυθμίσεων στην αεροδυναμική σήραγγα. Χάρη στην εξέλιξη του συστήματος ελέγχου δυναμικής S-AWC έχει βελτιωθεί ο έλεγχος ελκτικής πρόσφυσης και έχει μειωθεί η ολίσθηση κάθε τροχού. ελέγχοντας την συμπεριφορά του οχήματος με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια στο όριο της πρόσφυσης. Σαν αποτέλεσμα, ο οδηγός μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως την εξαιρετική συμπεριφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια.
Για να δούμε τι θα κάνει φέτος η Mitsubishi με το ηλεκτρικο i-MiEV...
Σχετικά με την ανάβαση
Η ανάβαση Pikes, είναι ένας αγώνας για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Εμφανίστηκε στο αγωνιστικό ημερολόγιο για πρώτη φορά το 1916 και φέτος γιορτάζει την 92ή επέτειό της. Η ανάβαση ξεκινά από υψόμετρο 2.862 μέτρων και οδηγεί τους αγωνιζόμενους σε μία συναρπαστική διαδρομή 20 χιλιομέτρων που μετά από 156 στροφές τερματίζει στην κορυφή του Pikes Peak σε ύψος 4.301 μέτρα. Με υψομετρική διαφορά 1.439 μέτρα, η ατμοσφαιρική πίεση, η θερμοκρασία και λοιπές συνθήκες διαφέρουν σημαντικά από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό. Φέτος, η αγωνιστική εβδομάδα ξεκινά με την εγγραφή και τον τεχνικό έλεγχο τη Δευτέρα 23 Ιουνίου, ακολουθεί την άλλη μέρα η δοκιμή PPHIC Sanctioned Practice και στη συνέχεια τρεις ημέρες ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών (25 – 27 Ιουνίου).
Η εξέλιξη των αγωνιστικών οχημάτων...
Για τις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, η διαδρομή χωρίζεται σε τρία τμήματα – Κάτω, Μεσαίο και Πάνω – στο καθένα από τα οποία τρέχει μία διαφορετική κατηγορία (division) κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Οι δοκιμές του κάτω τμήματος θεωρούνται κατατακτήριες και οι χρόνοι που καταγράφονται κρίνουν τη σειρά εκκίνησης σε κάθε κατηγορία την ημέρα του αγώνα που είναι η 29η Ιουνίου.
Πάρτε μία γεύση από τα περυσινά Mitsubishi MiEV Evolution III
Πηγή:http://www.zougla.gr
Η ιαπωνική εταιρεία έχει αγωνιστεί δύο φορές μέχρι τώρα στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων (2012 και 2013) και φέτος ευελπιστεί να πάρει την πρώτη της νίκη, αυτή τη φορά στη νέα τροποποιημένη ηλεκτρική κατηγορία Electric Modified Division.
Η 3η εκδοχή του αγωνιστικού Mitsubishi i-MiEV...
Οι αλλαγές..
Το αγωνιστικό MiEV Evolution III είναι μία βελτιωμένη και εξελιγμένη έκδοση του περυσινού Evolution II. Τα βασικά εξαρτήματα όπως η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας, ο ηλεκτροκινητήρας υψηλής ισχύος και το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης (4WD) με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες παραμένουν, βελτιωμένα όμως, ώστε να παρέχουν καλύτερες επιδόσεις και κράτημα στις στροφές. Για μείωση του βάρους στο σωληνωτό πλαίσιο, η σχεδίαση έχει βελτιστοποιηθεί και κάποια δομικά υλικά έχουν αντικατασταθεί. Η συνολική ισχύς των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων έχει αυξηθεί από 400 kW σε 450 kW, ενώ τα ελαστικά αναβαθμίστηκαν από 260/650-18 σε 330/680-18 για καλύτερη μεταφορά της πρόσθετης ισχύος στο δρόμο. Ανάλογα, η αεροδυναμική πίεση έχει αυξηθεί μέσω την νέας σχεδίασης αμαξώματος από ανθρακονήματα, της βελτιστοποιημένης αεροτομής και άλλων λεπτομερών ρυθμίσεων στην αεροδυναμική σήραγγα. Χάρη στην εξέλιξη του συστήματος ελέγχου δυναμικής S-AWC έχει βελτιωθεί ο έλεγχος ελκτικής πρόσφυσης και έχει μειωθεί η ολίσθηση κάθε τροχού. ελέγχοντας την συμπεριφορά του οχήματος με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια στο όριο της πρόσφυσης. Σαν αποτέλεσμα, ο οδηγός μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως την εξαιρετική συμπεριφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια.
Για να δούμε τι θα κάνει φέτος η Mitsubishi με το ηλεκτρικο i-MiEV...
Σχετικά με την ανάβαση
Η ανάβαση Pikes, είναι ένας αγώνας για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Εμφανίστηκε στο αγωνιστικό ημερολόγιο για πρώτη φορά το 1916 και φέτος γιορτάζει την 92ή επέτειό της. Η ανάβαση ξεκινά από υψόμετρο 2.862 μέτρων και οδηγεί τους αγωνιζόμενους σε μία συναρπαστική διαδρομή 20 χιλιομέτρων που μετά από 156 στροφές τερματίζει στην κορυφή του Pikes Peak σε ύψος 4.301 μέτρα. Με υψομετρική διαφορά 1.439 μέτρα, η ατμοσφαιρική πίεση, η θερμοκρασία και λοιπές συνθήκες διαφέρουν σημαντικά από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό. Φέτος, η αγωνιστική εβδομάδα ξεκινά με την εγγραφή και τον τεχνικό έλεγχο τη Δευτέρα 23 Ιουνίου, ακολουθεί την άλλη μέρα η δοκιμή PPHIC Sanctioned Practice και στη συνέχεια τρεις ημέρες ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών (25 – 27 Ιουνίου).
Η εξέλιξη των αγωνιστικών οχημάτων...
Για τις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, η διαδρομή χωρίζεται σε τρία τμήματα – Κάτω, Μεσαίο και Πάνω – στο καθένα από τα οποία τρέχει μία διαφορετική κατηγορία (division) κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Οι δοκιμές του κάτω τμήματος θεωρούνται κατατακτήριες και οι χρόνοι που καταγράφονται κρίνουν τη σειρά εκκίνησης σε κάθε κατηγορία την ημέρα του αγώνα που είναι η 29η Ιουνίου.
Πάρτε μία γεύση από τα περυσινά Mitsubishi MiEV Evolution III
Πηγή:http://www.zougla.gr