Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013

Έτσι προστατεύει η Διοίκηση τα συμφέροντα του ΕΛΤΑ;;;;

 Αυτό που συμβαίνει το τελευταίο διάστημα με τις αποφάσεις της Διοίκησης του ΕΛΤΑ, σε σχέση με την αναδιάρθρωση των διαβιβάσεων δεν έχει προηγούμενο. Δεν γνωρίζουμε τους λόγους που, ενώ ο ΕΛΤΑ έχει ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα ....
και το αναγκαίο προσωπικό (Οδηγοί) επιμένει να δώσει μέρος του έργου της μεταφοράς ταχ. αποστολών στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Αθήνας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το παράδοξο στην υπόθεση είναι πως, η Διοίκηση αγνοεί την τεκμηριωμένη πρόταση του Συλλόγου μας για τις μεταφορές στον συγκεκριμένο άξονα που είναι οικονομικότερη από την προσφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και επιμένει να δώσει το έργο στο τραίνο.
Το θέμα της εκχώρησης του έργου συζητήθηκε χθες στο ΔΣ του ΕΛΤΑ και σύμφωνα με την εισήγηση τα κόστη διαμορφώνονται ως εξής:
Α. Με ιδιόκτητα μέσα ΕΛΤΑ το δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη κοστίζει σύμφωνα με τη Διοίκηση 630 € αν εκτελείται με δεκάτοννο όχημα [το δεκάτοννο μεταφέρει 18 εμπορευματοκιβώτια, κατά συνέπεια το κόστος διαμορφώνεται σε 35 € ανά εμπορευματοκιβώτιο] και 660 € αν εκτελείται με επικαθήμενο όχημα (νταλίκα), [το επικαθήμενο μεταφέρει 36 εμπορευματοκιβώτια, κατά συνέπεια το κόστος διαμορφώνεται σε 18,33 € ανά εμπορευματοκιβώτιο]. 
Β. Το κόστος μεταφοράς με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύμφωνα με την προσφορά της είναι 738 € αν μεταφέρει ένα κοντέινερ [το κοντέινερ μεταφέρει 30 εμπορευματοκιβώτια, κατά συνέπεια το κόστος διαμορφώνεται σε 24,6 € ανά εμπορευματοκιβώτιο] και 676,5 € αν μεταφέρει δύο κοντέινερς [τα δύο κοντέινερ μεταφέρουν 60 εμπορευματοκιβώτια, κατά συνέπεια το κόστος διαμορφώνεται σε 676,5 Χ 2 : 60 = 22,55 € ανά εμπορευματοκιβώτιο] 

Κατ' αρχήν ο Σύλλογος μας αμφισβητεί το σκεπτικό της Διοίκησης για την διαμόρφωση του  κόστους του δρομολογίου, για τον υπολογισμό του οποίου  συμπεριέλαβε τον μισθό του Οδηγού, τις υπερωρίες, τα καύσιμα, την συντήρηση του οχήματος και το κόστος απόσβεσης του οχήματος.
Τον αμφισβητούμε γιατί, ανεξάρτητα από την εκχώρηση του έργου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο ΕΛΤΑ θα συνεχίσει να πληρώνει τον μισθό του Οδηγού (εκτός και αν προτίθεται να τον απολύσει!), καθώς και την απόσβεση του οχήματος. Θα γλυτώσει μόνο τα καύσιμα και τις υπερωρίες.
Κατά συνέπεια το πραγματικό κόστος ανά δρομολόγιο με υπηρεσιακό όχημα είναι κατά 40% περίπου μικρότερο από το υπολογισμένο.
Ανεξάρτητα όμως από αυτή την παραδοχή, ακόμη κι αν δεχτούμε τον υπολογισμό της Διοίκησης όπως είναι, το κόστος μεταφοράς με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μεγαλύτερο!

Γιατί λοιπόν η Διοίκηση του Οργανισμού επιμένει να δώσει το έργο στο τραίνο;;; 
Γιατί δεν υιοθετεί την πρόταση του Συλλόγου μας που, το κόστος είναι 18,33 € ανά εμπορευματοκιβώτιο, εφόσον τα δρομολόγια εκτελούνται με τις δύο υπάρχουσες νταλίκες και μπουν ρυμούλκες σε τέσσερα υπηρεσιακά οχήματα που εκτελούν σήμερα τα δρομολόγια (που σημαίνει λιγότερα δρομολόγια, αφού κάθε όχημα από τα αρθρωτά θα μεταφέρει διπλάσιο αριθμό εμπορευματοκιβωτίων) ;;;


Επίσης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα πάντα με την εισήγηση, πρόκειται να παραλαμβάνει και να παραδίδει  ταχ. αποστολές μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κατά συνέπεια δεν θα εξυπηρετούνται οι ενδιάμεσοι προορισμοί και τα υφιστάμενα δρομολόγια των υπηρεσιακών αυτοκινήτων θα συνεχίσουν να εκτελούνται. 

Στην τελευταία συνάντηση του ΔΣ του Συλλόγου μας με την Διοίκηση, ο Διευθύνων Σύμβουλος μας απέκρυψε το πραγματικό κόστος της εκχώρησης του έργου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ισχυριζόμενος πως αυτό θα είναι γύρω στα 300 € ανά κοντέινερ και σήμερα διαπιστώνουμε πως αυτό εκτοξεύεται στα 738 €.
Προκειμένου  να διαφυλάξουμε τα συμφέροντα του Οργανισμού και τα δικά μας, αποστείλαμε την παρακάτω εξώδικη δήλωση στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΤΑ προς γνώση τους και για τις συνέπειες των ενεργειών τους.
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό για να το αφήσουμε να περάσει έτσι. Αν επιμείνουν στην εκχώρηση του έργου θα προσφύγουμε στη δικαιοσύνη.
Διαβάστε αναλυτικά την εξώδικη δήλωση του Συλλόγου μας:

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ Ή ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ



Της Επιχειρησιακής Συνδικαλιστικής Οργάνωσης στα ΕΛΤΑ με την επωνυμία: «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΔΗΓΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΕΛΤΑ», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Κωνσταντινουπόλεως, αριθμός 177, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.


Κατά

Της Διοίκησης του Οργανισμού με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ» και διακριτικό τίτλο «ΕΛΤΑ» που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Απελλού, αριθμός 1, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.


Κύριοι

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΔΗΓΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΕΛΤΑ κατά την συνεδρίαση της 27ης Νοεμβρίου2013 αποφάσισε να σας αποστείλει την παρούσα εξώδικη δήλωση-γνωστοποίηση-διαμαρτυρία για το παρακάτω θέμα:

Γνωρίζουμε πως κατά την σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου των ΕΛΤΑ, προτίθεστε να αποφασίσετε την σύναψη συμφωνίας με την εταιρία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να της εκχωρήσετε μέρος του έργου της μεταφοράς ταχυδρομικών αντικειμένων στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Αθήνας.

Επειδή ο Σύλλογος μας έγκαιρα σας έχει προτείνει λύση για την μείωση του κόστους μεταφοράς στο συγκεκριμένο άξονα και συγκεκριμένα την τοποθέτηση ρυμουλκών  στα υπάρχοντα υπηρεσιακά οχήματα, ώστε ο αριθμός των δρομολογίων και κατά συνέπεια το κόστος να μειωθεί σημαντικά.

Επειδή η εκχώρηση του έργου μεταφοράς στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα του Οργανισμού, ούτε και ως προς την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών.

Επειδή η εκχώρηση του έργου μεταφοράς στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δημιουργεί επιπλέον κόστος στον Οργανισμό από το κόστος της παρούσας κατάστασης. Όπως αποδεικνύεται και από την εισήγηση του συγκεκριμένου θέματος, το κόστος μεταφοράς ανά εμπορευματοκιβώτιο με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοστολογείται σε 24,6 €, ενώ με την πρόταση μας (νταλίκα ή συρόμενο με ρυμουλκό) το κόστος είναι 18,33€ ανά εμπορευματοκιβώτιο.

Επειδή έχουμε έννομο συμφέρον, εξαιτίας και της απώλειας θέσεων εργασίας για τον κλάδο μας.  


Σας Καλούμε

Να μην προχωρήσετε στην εκχώρηση μέρους του έργου της μεταφοράς ταχυδρομικών αντικειμένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η μεταφορά τους να συνεχίσει να γίνεται με τα ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα του Οργανισμού, υιοθετώντας την πρόταση μας να τοποθετηθούν ρυμούλκες στα υπάρχοντα οχήματα του ΕΛΤΑ.

Σε διαφορετική περίπτωση σας ενημερώνουμε πως θα αναγκαστούμε να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη και να κινηθούμε νομικά εναντίον σας, προκειμένου να διασφαλίσουμε αφενός τα συμφέροντα του Οργανισμού και αφετέρου τα συμφέροντα των μελών του Συλλόγου μας.

Επιφυλασσόμενοι κάθε νόμιμου δικαιώματος ημών.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει την παρούσα προς όσους απευθύνεται και σε όσους κοινοποιείται, όπως νόμιμα εκπροσωπούνται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ταύτη ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεως του.

Κοινοποίηση: Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου ΕΛΤΑ
  1. κ. Μελαχροινός Κωνσταντίνος
  2. κ. Κυπαρίσης Δημήτριος
  3. κ. Κονταξής Δημήτριος
  4. κ. Κέκκερης Δημήτριος
  5. κ. Σταθόπουλος Στάθης
  6. κ. Γλερίδης Νικόλαος
  7. κ. Τσοχατζής Ασημάκης
  8. κ. Βασιλόπουλος Γεώργιος
  9. κ. Πάλλας Κωνσταντίνος 


Αθήνα 5 Δεκεμβρίου 2013

Με απόφαση του Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                       Ο Γ. Γραμματέας 
         
Γεώργιος Αποστολόπουλος               Βασίλης Πήχας