Κυριακή, 23 Ιουνίου 2013

Η μοτοσυκλέτα που δε φοβάται να διαφέρει

Έχοντας σχετικά πρόσφατα μπει στο χώρο των ιδιοκατασκευαστών, η DoZer Garage δημιουργεί με βάση το Κίεβο της Ουκρανίας.Η DoZer ως τώρα προτιμούσε να βαδίζει στα σίγουρα. Γι' αυτό επέλεγε να φτιάχνει τις μοτοσυκλέτες της σύμφωνα με... τις επιταγές των κλασικών αμερικάνικων τσόπερ: πολύ μέταλλο, καθόλου πλαστικό, μακρύ πιρούνι, χοντρό πίσω λάστιχο, ψηλό τιμόνι και χρώμιο, παντού χρώμιο.

Οι περισσότεροι γονείς τρέμουν στην ιδέα πως τα παιδιά τους θα είναι «διαφορετικά» από τα άλλα, θα ξεφεύγουν από το «μέσο όρο». Φοβούνται πως δεν θα τα καταφέρουν στην κοινωνία, πως θα είναι δαχτυλοδεικτούμενα. Ο φόβος αυτός τους σπρώχνει πολύ συχνά να καταπιέζουν τις ιδιαιτερότητές τους.

Αυτό ακριβώς αποφεύγει να κάνει η DoZer με την Ural 650 Bobber. Ως «bobber» εννοούμε τις custom μοτοσυκλέτες χωρίς μπροστινό φτερό, από το οποίο έχουν αφαιρεθεί όλα τα μη απολύτως απαραίτητα μέρη.

Απομακρύνθηκε συνειδητά από τα τετριμμένα πρότυπα, προτιμώντας μια λιγότερο «φανταχτερή» και πιο σύγχρονη εμφάνιση που αναζητεί τη δική της αισθητική. Η οποία οφείλουμε να παραδεχτούμε, παρά την ασυνήθιστη επιλογή χρωμάτων, εντυπωσιάζει. Και ακόμη περισσότερο επειδή το αποτέλεσμα επιτυγχάνεται παρά τη χρήση ενός «βαρετού» καφετί χρώματος.



Σημαντικό ρόλο στο ιδιαίτερα ελκυστικό αποτέλεσμα παίζουν βέβαια οι μαύρες πινελιές και οι γυαλιστερές χάλκινες επιφάνειες που δεν κυριαρχούν στο σύνολο, αλλά σε ρόλο δεύτερο, τού χαρίζουν αυθεντικότητα και στυλ.

Η μοτοσυκλέτα βασίζεται στο αερόψυκτο δικύλινδρο Ural 650 και ακολουθεί το ύφος bobber. Κινητήρας της είναι βέβαια ο δικύλινδρος boxer που αποτελεί αντιγραφή παλιού BMW. Σε αυτόν η DoZer πρόσθεσε ηλεκτρονική ανάφλεξη, καρμπυρατέρ της C63 και μια δική της χειροποίητη εξάτμιση.

Πλαίσιο, ρεζερβουάρ, προβολέας, κιβώτιο ταχυτήτων και πιρούνι έρχονται αυτούσια είτε από μοντέλα της Ural είτε από της Dnepr, την ουκρανική εκδοχή της Ural.



Οι καλλιτέχνες της DoZer ολοκλήρωσαν το σύνολο με λιτά αλλά καλοδουλεμένα χειριστήρια της Posh, ποδωστήρια και μαρσπιέ από Suzuki VN800, μια δερμάτινη ιδιόχειρη σέλα και ένα πίσω φως της Gas.

Στους τροχούς βρίσκουμε τη νέα «τρέλα» των ιδιοκατασκευαστών, τα όλο και πιο δημοφιλή λάστιχα «Super Classic» της Shinko που ήδη ανατρέπουν την καθολική μέχρι τώρα κυριαρχία των Firestone.

Πολλή δουλειά ως την τελευταία λεπτομέρεια. Όμως τελικά αυτό που μετράει είναι το σύνολο, που στην περίπτωση του Ural είναι μια supercool ιδιοκατασκευή.
















Πηγή:http://www.newsbeast.gr