Επεισοδιακό ήταν το ξεκίνημα του Ράλι Αργεντινής, με την πρώτη ημέρα να
περιλαμβάνει καθυστερήσεις και ανατροπές σκηνικού. Η καθυστέρηση ήρθε
όταν ένα βυτιοφόρο ακινητοποιήθηκε μέσα στην πρώτη ειδική διαδρομή κι
ώσπου να απομακρυνθεί, πέρασε τόσος χρόνος που το πρόγραμμα της ημέρας...
μετατοπίστηκε κατά μία ώρα, με αποτέλεσμα η τελευταία ειδική να γίνει σχεδόν νύχτα!
Σε ότι αφορά στην κατάταξη, τα δύο εργοστασιακά Citroen δείχνουν το δρόμο, πράγμα παράδοξο αν αναλογιστεί κανείς πως ξεκίνησε η μέρα. Ο πρωτοπόρος Σεμπαστιάν Λεμπ, είχε χάσει πολύ χρόνο το πρωί λόγω τριών (!) τετ α κε, την ώρα που ο Πέτερ Σόλμπεργκ πετούσε!
Ωστόσο, στην τέταρτη ειδική διαδρομή του πρώτου σκέλους, ο Νορβηγός έβαλε σημάδι μία μεγάλη πέτρα, με αποτέλεσμα να σπάσει ο βραχιόνας του συστήματος διεύθυνσης του Ford Fiesta WRC. Ζημιά που έθεσε τον Σόλμπεργκ εκτός συνέχειας για το υπόλοιπο της ημέρας.
Με τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή εκτός, τα Citroen DS3 WRC ανέλαβαν δράση με τον Λεμπ να δείχνει το δρόμο και τον ομόσταβλό του, Μίκο Χίρβονεν, να ακολουθεί με διαφορά μόλις ενός δεκάτου του δευτερολέπτου.
Στη 3η θέση βρίσκεται το εργοστασιακό Fiesta του Ντάνι Σόρντο....
ΠΗΓΗ: www.NewsAuto.gr
μετατοπίστηκε κατά μία ώρα, με αποτέλεσμα η τελευταία ειδική να γίνει σχεδόν νύχτα!
Σε ότι αφορά στην κατάταξη, τα δύο εργοστασιακά Citroen δείχνουν το δρόμο, πράγμα παράδοξο αν αναλογιστεί κανείς πως ξεκίνησε η μέρα. Ο πρωτοπόρος Σεμπαστιάν Λεμπ, είχε χάσει πολύ χρόνο το πρωί λόγω τριών (!) τετ α κε, την ώρα που ο Πέτερ Σόλμπεργκ πετούσε!
Ωστόσο, στην τέταρτη ειδική διαδρομή του πρώτου σκέλους, ο Νορβηγός έβαλε σημάδι μία μεγάλη πέτρα, με αποτέλεσμα να σπάσει ο βραχιόνας του συστήματος διεύθυνσης του Ford Fiesta WRC. Ζημιά που έθεσε τον Σόλμπεργκ εκτός συνέχειας για το υπόλοιπο της ημέρας.
Με τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή εκτός, τα Citroen DS3 WRC ανέλαβαν δράση με τον Λεμπ να δείχνει το δρόμο και τον ομόσταβλό του, Μίκο Χίρβονεν, να ακολουθεί με διαφορά μόλις ενός δεκάτου του δευτερολέπτου.
Στη 3η θέση βρίσκεται το εργοστασιακό Fiesta του Ντάνι Σόρντο....
ΠΗΓΗ: www.NewsAuto.gr