Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Εξώδικο του Πανελλήνιου Συλλόγου Οδηγών - Τεχνιτών ΕΛΤΑ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας συνεδρίασε στις 26.03.2012 και αφού εκτίμησε τα γεγονότα  αποφάσισε ομόφωνα 
να αποστείλει στην Διοίκηση την παρακάτω εξώδικη δήλωση, εξαγγέλλοντας απεργιακές κινητοποιήσεις.


ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ Ή ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ



Της Επιχειρησιακής Συνδικαλιστικής Οργάνωσης στα ΕΛΤΑ με την επωνυμία: «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΔΗΓΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΕΛΤΑ», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Κωνσταντινουπόλεως, αριθμός 177, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.

Κατά

 Του Οργανισμού με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ» και διακριτικό τίτλο «ΕΛΤΑ» που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Απελλού, αριθμός 1, όπως νόμιμα εκπροσωπείται....








Κοινοποίηση:



1. Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, που εδρεύει στον δήμο Παπάγου, οδός Αναστάσεως, αριθμός 2, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.



2. Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, που εδρεύει  στην Αθήνα, οδός Πειραιώς, αριθμός 40,  όπως νόμιμα εκπροσωπείται.



3. Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών και με διακριτικό τίτλο «ΠΟΣΤ», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Αριστοτέλους, αριθμός 11-15, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.



Κύριοι



Το τελευταίο διάστημα αγνοείτε προκλητικά τις τεκμηριωμένες θέσεις του Συλλόγου μας, όπως αυτές σας έχουν κατατεθεί  στις τριμερείς (Διοίκησης – ΠΟΣΤ – Συλλόγου) συναντήσεις μας, αλλά και μέσω των εξώδικων δηλώσεων της Οργάνωσης μας προς εσάς, στις οποίες δεν μπαίνετε στο κόπο ούτε να απαντήσετε. Συνεχίζετε να αδιαφορείτε, καταστρατηγώντας νόμους του κράτους, όρους συλλογικών συμβάσεων εργασίας και ουσιαστικά μας αναγκάζετε να  παρανομούμε προκειμένου να επιτελέσουμε το έργο μας, θέτοντας σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, αλλά και την ίδια τη ζωή των μελών μας.





Πλήθος δρομολογίων καταστρατηγούν το προεδρικό διάταγμα υπ. αριθμ. 167/22.08.2006 άρθρο 3,  α. (χρόνος εργασίας), παρ.1 και άρθρο 5, (διάλλειμα) παρ. 1 & 2, εξαναγκάζοντας τα μέλη μας προκειμένου να ανταποκριθούν στην εκτέλεση των, να παρανομούν. Σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. 2687/10.11.2011 φύλλο της εφημερίδας της κυβέρνησης κατά την εκτέλεση του έργου μας, έτσι όπως μας υποχρεώνετε να το εκτελούμε, υποπίπτουμε σε σωρεία τροχαίων παραβάσεων, που εγκυμονούν αφενός σοβαρότατους κινδύνους για την πρόκληση ατυχήματος, αφετέρου  δημιουργούν τις προϋποθέσεις αφαίρεσης της επαγγελματικής άδειας οδήγησης των μελών μας,  αφού όπως γνωρίζετε τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας καταγράφουν σε ηλεκτρονική κάρτα τις τροχαίες παραβάσεις, με αποτέλεσμα  να είμαστε εκτεθειμένοι στους ελέγχους των εντεταλμένων οργάνων της πολιτείας.



Παρά τις συνεχείς οχλήσεις μας για τα θέματα της ομαλής και νόμιμης πρόσβασης σε πολλά κτίρια που στεγάζονται Ταχυδρομικά Καταστήματα και  Μονάδες Διανομής, αλλά και της ύπαρξης ελεύθερου χώρου στάθμευσης του υπηρεσιακού οχήματος έξω από αυτά, αδιαφορείτε και το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται.

Παρά το γεγονός της επισήμανσης από μέρους μας για την ακαταλληλότητα (λόγω πρόσβασης) αρκετών κτιρίων που χρησιμοποιεί ο ΕΛΤΑ, όχι μόνο δεν προβαίνετε στη μεταστέγαση των υπηρεσιών που στεγάζονται σ’ αυτά (που σίγουρα αυτή την περίοδο θα πετύχετε και χαμηλότερα ενοίκια), αλλά ούτε καν απευθύνεστε στις αρμόδιες αρχές για αλλαγή της υπάρχουσας σήμανσης των οδών, προκειμένου η πρόσβαση του υπηρεσιακού οχήματος να γίνεται νόμιμα.

Αρκετές φορές προχωρείτε σε ενοικιάσεις νέων κτιρίων, όπως τελευταία στη Χαλκίδα για τη στέγαση της Ε.Μ.Π., χωρίς να λαμβάνετε υπόψη σας την αδυναμία νόμιμης πρόσβασης και στάθμευσης των υπηρεσιακών οχημάτων σ’ αυτά. Διαχρονικά οι εκάστοτε Διοικήσεις του οργανισμού στην διαδικασία επιλογής  κτιρίων που θα στεγάζουν διάφορες ταχυδρομικές υπηρεσίες, στις περισσότερες των περιπτώσεων αγνοούν την ανάγκη απρόσκοπτης προσβασιμότητας των υπηρεσιακών οχημάτων σε αυτούς, με αποτέλεσμα τα μέλη μας να αναγκάζονται να προβαίνουν σε παραβιάσεις βασικών απαγορεύσεων του Κ.Ο.Κ. προκειμένου να τα προσεγγίσουν (κίνηση σε πεζόδρομο, σε αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας κλπ). Παρά τις συνεχείς οχλήσεις μας αδιαφορείτε στο να διευκολύνετε το έργο μας.



Εδώ και αρκετό διάστημα παρατηρείται το φαινόμενο, σε πολλά δρομολόγια που εκ της φύσης των είναι προγραμματισμένα να εκτελούνται με την συνοδεία συναδέλφου Διαμετακομιστή, (είτε γιατί το υπηρεσιακό αυτοκίνητο διαθέτει ανυψωτική πόρτα, για τον χειρισμό της οποίας είναι επιφορτισμένος ο οδηγός, είτε γιατί ο όγκος των ταχυδρομικών αποστολών είναι μεγάλος), εκτελούνται μόνο από τον οδηγό, χωρίς τη συνοδεία Διαμετακομιστή. Τα μέλη μας αφενός, αναγκάζονται να εκτελούν έργο που δεν προβλέπεται από τον ΓΚΠ ΕΛΤΑ για τον κλάδο μας αφετέρου, έχουμε πρόκληση σοβαρών ατυχημάτων από πτώση εμπορευματοκιβωτίων, όταν αυτά δεν ακινητοποιούνται πάνω στην ανυψωτική πόρτα λόγω της ανυπαρξίας συνοδού.

Συνεχίζετε να εκθέτετε σε κίνδυνο τα μέλη μας, αλλά και τους εργαζόμενους άλλων κλάδων που συνδράμουν οικειοθελώς στο έργο της φορτοεκφόρτωσης, αλλά και τους ανύποπτους περαστικούς πολίτες που κινδυνεύουν να τραυματιστούν από την πτώση εμπορευματοκιβωτίου.



Σε πολλές περιοχές της χώρας συνεχίζετε να θέτετε σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα, ακόμη και την ίδια την ζωή των μελών μας, όταν τους αναγκάζετε να μεταφέρουν.......(αυτό το κομμάτι του κειμένου είναι μη δημοσιοποιήσιμο).............



Παρά την δέσμευση σας που απορρέει από την υπογραφή της κοινής συμφωνίας με την ΠΟΣΤ στις 15 Δεκεμβρίου 2011 για ένταξη, εντός διμήνου, στις διατάξεις του ΓΚΠ ΕΛΤΑ και στις ΕΣΣΕ προσωπικού ΕΛΤΑ των Συναδέλφων Ενόπλων Φυλάκων – μελών του Συλλόγου μας, δεν τους έχετε εντάξει μέχρι σήμερα, παρατείνοντας την αγωνία τους για το εργασιακό τους μέλλον. Παράλληλα προχωρήσατε αυθαίρετα στην περικοπή του αριθμού των υπερωριών που λαμβάνουν κατά την εκτέλεση του έργου τους. Αριθμός υπερωριών που είναι κατά πολύ (1/2) μικρότερος από τον αριθμό που λαμβάνουν οι Συνάδελφοι άλλων κλάδων που εργάζονται τις ίδιες ώρες, στο ίδιο έργο, της μεταφοράς των χρημάτων από και προς τα καταστήματα.



Εκ της φύσης τους έργου μας, (εργαζόμαστε Σάββατα και εκτός έδρας δρομολόγια), συσσωρεύονται αναπαύσεις (ρεπό), τις οποίες δεν μας έχετε χορηγήσει όπως η εργατική νομοθεσία προβλέπει, αλλά ούτε και μας έχετε αποζημιώσει σύμφωνα με τον όρο ΙΗ3, παρ. 3 της ΕΣΣΕ 03.06.2002, με αποτέλεσμα να υπάρχουν Οδηγοί με δεκάδες οφειλόμενες αναπαύσεις (ρεπό) συσσωρευμένες εδώ και χρόνια. Παρά τις προφορικές δεσμεύσεις σας για την επίλυση του προβλήματος, τα μέλη μας παραμένουν απλήρωτα.



Το σύνολο του στόλου των υπηρεσιακών οχημάτων είναι γερασμένο και παρουσιάζονται μεγάλα προβλήματα και καθυστερήσεις στις επισκευές των βλαβών στα ιδιωτικά συνεργεία, με αποτέλεσμα ένας μεγάλος αριθμός οχημάτων να μη μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες εκτέλεσης των δρομολογίων. Αλλά και οι διαδικασίες αποκατάστασης των βλαβών έγιναν τόσο γραφειοκρατικές και χρονοβόρες που ακινητοποιούν πολλά υπηρεσιακά οχήματα για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε πως επτά μεγάλα φορτηγά του Οργανισμού είναι ακινητοποιημένα στο ΚΔΑ από δύο μέχρι και τέσσερεις μήνες για αλλαγή ελαστικών.



Στις 11.01.2012 εκδώσατε την με αριθ. πρωτ. 1.1.2./2/463 Βασική εγκύκλιο με θέμα: «Οδοιπορικά έξοδα & αποζημιώσεις εντός και εκτός έδρας, του μετατιθέμενου, αποσπώμενου, και μετακινούμενου προσωπικού ΕΛΤΑ». Μονομερώς αποφασίσατε να περικόψετε το ποσό της ημερήσιας αποζημίωσης των Οδηγών που μετακινούνται εκτός έδρας, σε ποσοστό που φτάνει σε πολλές περιπτώσεις το 90% της παλαιότερης αποζημίωσης. Μιας ημερήσιας αποζημίωσης είχε ήδη μειωθεί πριν την έκδοση της εγκυκλίου κατά 25%, αφού υπολογιζόταν επί του συνόλου των τακτικών αποδοχών μας.

Από μέρους μας έχουμε δείξει υπερβολική υπομονή αλλά και εμμονή στον διάλογο μαζί σας και τους τελευταίους δύο μήνες έχουμε προκαλέσει τρεις τετραμερείς συναντήσεις (Διοίκησης – ΠΟΣΤ – Πανελληνίου Συλλόγου Οδηγών Τεχνιτών ΕΛΤΑ – Συλλόγου Οδηγών Βόρειας Ελλάδας) για να βρεθεί λύση σ’ αυτό το θέμα. Σε όλες αυτές τις συναντήσεις ενώ παραδέχεστε πως το ποσό της περικοπής είναι υπερβολικό, ζητάτε συνεχώς χρόνο για να βρείτε λύση, αλλά ουσιαστικά δεν κάνετε απολύτως τίποτα για να αποκαταστήσετε το ποσό της ημερήσιας αποζημίωσης σε λογικά πλαίσια.  

Θεωρούμε πως μας εμπαίζετε. Στις συναντήσεις μας ο διάλογος αποδείχτηκε πως είναι προσχηματικός από μέρους σας, για να παγιώσετε το ποσό της ημερήσιας αποζημίωσης σε έναν Οδηγό που εργάζεται έντεκα (11) ώρες και εκτελεί δρομολόγιο 520  χιλιομέτρων  στα επίπεδα των 9,80 €, που με την βασική εγκύκλιο 1.1.2./2/463/11.01.2012 καθορίσατε. Επικαλείστε πως είσαστε αναγκασμένοι να εφαρμόσετε τον νόμο 2685/99 που καθορίζει το ύψος της αποζημίωσης των μετακινούμενων υπαλλήλων, δεν τον εφαρμόζετε όμως σε ότι έχει να κάνει με τα υψηλόβαθμα στελέχη (Διευθύνων Σύμβουλος, Γενικοί Διευθυντές και μέλη του ΔΣ ΕΛΤΑ) του Οργανισμού, που τους εξαιρείτε από το πλαφόν του νόμου.

Ανεξάρτητα όμως από την κάθετη διαφωνία του Συλλόγου μας για το ποσό της ημερήσιας αποζημίωσης που ορίζει η παραπάνω εγκύκλιος για τα μετακινούμενα μέλη μας, η κάθε Διεύθυνση του Οργανισμού  την εφαρμόζει κατά το δοκούν και όπως εξυπηρετεί εκείνη.  Μετά την έκδοση της προαναφερόμενης εγκυκλίου προβήκατε σε αλλαγές των  υπηρεσιακών δρομολογίων με κατάργηση της ενδιάμεσης διακοπής ωραρίου, όπως και όπου σας εξυπηρετούσε (Οι περιφερειακές Διευθύνσεις Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου αυθαιρετούν εκτελώντας ακόμη τα παλιά δρομολόγια και ειδικά η Π/Δ Δυτικής Ελλάδας καθυστερεί ακόμη και τις πληρωμές των μελών μας), χωρίς να υπολογίσετε την τεράστια οικονομική επιβάρυνση του Οργανισμού αφενός, με κόστη (δεύτερο αυτοκίνητο, δεύτερος οδηγός και διπλά καύσιμα για την απογευματινή βάρδια), αφετέρου δημιουργήσατε σοβαρό πρόβλημα στην αξιοπιστία και στην ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, αφού πλέον οι αποστολές στα περισσότερα από αυτά τα δρομολόγια αποστέλλονται με μια ημέρα καθυστέρηση από τα καταστήματα κατάθεσης των.



Για όλους τους παραπάνω λόγους και αφού  εξαντλήσαμε τον διάλογο μαζί σας επί δίμηνο, αφού συνειδητοποιήσαμε πως απευθυνόμαστε σε ώτα μη ακουόντων, αφού διαπιστώσαμε πως ουσιαστικά μας εμπαίζετε και αδιαφορείτε για τις τεκμηριωμένες θέσεις και προτάσεις μας, που δίνουν ουσιαστικά λύση στο πρόβλημα (μείωση σε ποσοστό 50% αντί του 90% που εσείς επιβάλλατε), συγκαλέσαμε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας την Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012,



Το οποίο αποφάσισε ομόφωνα



Α. Να προκηρύξει πέντε (5) τρίωρες στάσεις εργασίας (μία ανά ημέρα)  στην αρχή του ωραρίου εργασίας κάθε Οδηγού, τις παρακάτω ημέρες:

1. Δευτέρα 2 Απριλίου 2012 (από την έναρξη του ωραρίου την Κυριακή το βράδυ)

2. Τρίτη 3 Απριλίου 2012 (από την έναρξη του ωραρίου την Δευτέρα το βράδυ)

3. Τετάρτη 4 Απριλίου 2012 (από την έναρξη του ωραρίου την Τρίτη το βράδυ)

4. Πέμπτη 5 Απριλίου 2012 (από την έναρξη του ωραρίου την Τετάρτη το βράδυ)

5. Παρασκευή 6 Απριλίου 2012 (από την έναρξη του ωραρίου την Πέμπτη το βράδυ και για τα ωράρια που αρχίζουν αργά το βράδυ της Παρασκευής, η στάση εργασίας θα ολοκληρωθεί τις πρώτες ώρες του Σαββάτου)



Β. Στην Γενική Συνέλευση του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΔΗΓΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΕΛΤΑ το Σάββατο 31.03.2012 να ενημερώσει τα μέλη του και να προτείνει η Γενική Συνέλευση να αποφασίσει κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.



Γ. Να εκδώσει την παρακάτω Οδηγία  προς όλα τα μέλη του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΔΗΓΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΕΛΤΑ και να τα καλέσει να την εφαρμόσουν απόλυτα από 01.04.2012.



1. Πιστή εφαρμογή του ΓΚΠ ΕΛΤΑ σε ότι έχει να κάνει με το έργο μας, όπως αυτό περιγράφεται στην ΕΣΣΕ της 03/02/2002.

«Το Προσωπικό αυτού του Κλάδου εκτελεί το έργο της οδήγησης στα

χρησιμοποιούμενα αυτοκίνητα από τον Οργανισμό καθώς και την επισκευή όλων των μικροβλαβών που τυχαίνει να συμβούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στα ανωτέρω αυτοκίνητα. Επίσης εκτελεί, σύμφωνα με τις ανάγκες της υπηρεσίας την περισυλλογή της αλληλογραφίας από τα Γραμματοκιβώτια, καθώς και το έργο παραλαβής, φύλαξης και παράδοσης των ταχ. αποστολών και των λοιπών ταχ. αντικειμένων και υλικών».

2. Η παραλαβή και η παράδοση των ταχ. Αποστολών γίνεται πάντοτε στο χώρο στάθμευσης του υπηρεσιακού οχήματος, έξω από τα καταστήματα και ποτέ μέσα σε αυτά. Είμαστε υπεύθυνοι για την φύλαξη των αποστολών που ήδη βρίσκονται εντός του οχήματος και η απομάκρυνση μας από αυτό εγκυμονεί τον κίνδυνο της κλοπής των.

3. Τα δρομολόγια περισυλλογής των ταχ. αποστολών από τα καταστήματα που προβλέπεται να γίνονται με μεγάλα φορτηγά και συνοδό δεν θα εκτελούνται, αν δεν υπάρχει συνοδός για την ασφαλή φορτοεκφόρτωση. Αν δοθεί εντολή από τον αρμόδιο προϊστάμενο να εκτελεστεί το δρομολόγιο με μικρό αυτοκίνητο (1/2 & 1 τόνου), αυτή η εντολή πρέπει να συνοδεύεται από έγγραφες, σαφείς οδηγίες πάνω στο δελτίο κίνησης, που θα καθορίζουν τις είδους αποστολές παραλαμβάνουμε από τα καταστήματα που εξυπηρετεί το δρομολόγιο. Η διευκρίνιση είναι απαραίτητη, γιατί λόγω μικρού όγκου του υπηρεσιακού οχήματος, αντικειμενικά δεν χωρούν σε αυτό όλες οι αποστολές. Στη συνέχεια εκτελούμε το δρομολόγιο και  παραλαμβάνουμε τις αποστολές που μας έχει καθορίσει ο προϊστάμενος από τα καταστήματα, εφόσον αυτές μπορούν να χωρέσουν στο μικρό όχημα και εφόσον οι Συνάδελφοι των καταστημάτων τις μεταφέρουν μέχρι την πόρτα του υπηρεσιακού οχήματος.

4. Σε Ταχ. Καταστήματα και σε άλλες υπηρεσιακές λειτουργίες του ΕΛΤΑ που η πρόσβαση του Υ.Α. δεν επιτρέπεται σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ.  δεν προσεγγίζουμε.

5. Καθ’ όλη τη διάρκεια  εκτέλεσης του δρομολογίου θα εφαρμόζουμε απόλυτα όσα ο Κ.Ο.Κ. ορίζει. Ειδικά σε σχέση με τα όρια ταχύτητας, αλλά και στην απόλυτη εφαρμογή των προβλεπόμενων από το νόμο διαλλειμάτων, αφού τα πάντα  πλέον καταγράφονται στην ηλεκτρονική κάρτα του οδηγού και η συσσώρευση  παραβάσεων, εκτός από τα πρόστιμα που θα μας επιβληθούν, θα μας στοιχίσει την αφαίρεση της επαγγελματικής άδειας οδήγησης.

6. Στα Ταχ. Καταστήματα και σε άλλες υπηρεσιακές λειτουργίες του ΕΛΤΑ που δεν υπάρχει  ανάλογος, ελεύθερος, αλλά και ασφαλής χώρος στάθμευσης του Υ.Α. για φορτοεκφόρτωση δεν σταθμεύουμε. Ειδοποιούμε τον υπεύθυνο του ταχ. Καταστήματος για το πρόβλημα, κάνουμε ένα γύρο του τετραγώνου, εφόσον ο όγκος του Υ.Α. και το πλάτος των οδών το επιτρέπουν, προκειμένου να του δώσουμε τον απαραίτητο χρόνο να ελευθερώσει το χώρο στάθμευσης. Αν  δεν το κάνει, σκανάρουμε για την άφιξη μας και αναχωρούμε για το επόμενο κατάστημα. Ποτέ δεν κλείνουμε το οδόστρωμα, δεν εμποδίζουμε τα άλλα οχήματα και δεν προκαλούμε τους οδηγούς τους και τους περαστικούς.

7. Πριν την έναρξη του δρομολογίου ελέγχουμε την κατάσταση του Υ.Α. όπως έχουμε υποχρέωση και αν διαπιστώσουμε κάποια βλάβη που δημιουργεί πρόβλημα στην ασφαλή εκτέλεση του δρομολογίου, ακινητοποιούμε το όχημα, ενημερώνουμε τον αρμόδιο προϊστάμενο για το πρόβλημα και καταγράφουμε τη βλάβη στο βιβλίο βλαβών. Ποτέ δεν παραλαμβάνουμε Υ.Α. για εκτέλεση δρομολογίου, αν αυτό έχει γραφτεί από άλλο Συνάδελφο Οδηγό στο βιβλίο βλαβών για βλάβη, η οποία δεν έχει αποκατασταθεί.

8. Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην κατάσταση των θωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς χρημάτων και δεν θα τα οδηγούμε ακόμη και με μικροβλάβες, οι οποίες μπορούν να δημιουργήσουν πιθανές προϋποθέσεις (π.χ. ακινητοποίηση οχήματος ή χαλασμένη κλειδαριά κλπ) πραγματοποίησης ληστείας, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή μας, τη ζωή των επιβαινόντων Συναδέλφων, αλλά και των χρημάτων του Οργανισμού.

9. Ποτέ δεν θα ξεκινούμε δρομολόγιο που μεταφέρει χρήματα ή χρηματοδέματα με μη θωρακισμένα οχήματα, αν το συμβατικό υπηρεσιακό όχημα δεν συνοδεύεται από την αστυνομία.

10. Ποτέ δεν θα παραλαμβάνουμε υπηρεσιακό όχημα από ιδιωτικό συνεργείο, στο οποίο έχει μεταφερθεί για αποκατάσταση βλάβης, αν δεν υπάρχει υπογραφή του ορισμένου από τη Διοίκηση αρμόδιου υπηρεσιακού οργάνου, υπεύθυνου να ελέγξει την σωστή αποκατάσταση της βλάβης.

11. Δεν θα εργαζόμαστε πλέον Σάββατα, αλλά και σε δρομολόγια που εκ του κανονισμού προβλέπεται να λαμβάνουμε μέρος της αμοιβής μας σε ανάπαυση (ρεπό), αν πρώτα δεν αποζημιωθούν από τη Διοίκηση οι χιλιάδες οφειλόμενες συσσωρευμένες αναπαύσεις (ρεπό).

12. Όσοι Οδηγοί, ενώ εκτελούμε παράλληλα με το έργο του κλάδου μας και το πρόσθετο έργο που προβλέπει ο ΓΚΠ ΕΛΤΑ (ΕΣΣΕ 03.06.2002) στο κεφάλαιο Η, στον όρο Η1  παράγραφος 30 και δεν μας καταβάλλεται το σχετικό επίδομα θα σταματήσουμε να το εκτελούμε, μέχρι να μας καταβληθεί το οφειλόμενο ποσό.



Επιφυλασσόμενοι κάθε νόμιμου δικαιώματος ημών. Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει την παρούσα προς όσους απευθύνεται και σε όσους κοινοποιείται, όπως νόμιμα εκπροσωπούνται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ταύτη ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεως του.



Αθήνα 26 Μαρτίου 2012



Για το Δ. Σ.



Ο Πρόεδρος                       Ο Γ. Γραμματέας



 Γιάννης Βερίγος                    Νίκος Κιούσης