ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ Ή ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Της Επιχειρησιακής Συνδικαλιστικής Οργάνωσης στα ΕΛΤΑ με την επωνυμία: «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΔΗΓΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΕΛΤΑ», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Κωνσταντινουπόλεως, αριθμός 177, όπως νόμιμα εκπροσωπείται. Κατά
Του Οργανισμού με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ» και διακριτικό τίτλο «ΕΛΤΑ» που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Απελλού, αριθμός 1, όπως νόμιμα εκπροσωπείται....
Κοινοποίηση:
1. Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, που εδρεύει στον δήμο Παπάγου, οδός Αναστάσεως, αριθμός 2, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
2. Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Πειραιώς, αριθμός 40, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
3. Επιθεώρηση Εργασίας που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Δραγατσανίου αριθμός 8, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
Κύριοι
Προχωρήσατε σε αναδιοργάνωση των δρομολογίων με ενδιάμεση διακοπή ωραρίου αιφνιδιαστικά και επιλεκτικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη δημιουργώντας μεγάλες ανωμαλίες στο δίκτυο και την ροή των αποστολών προς τα κομβικά κέντρα κατά την επιστροφή με αποτέλεσμα την εν γνώσει σας πτώση τον δεικτών ποιότητας (συμβόλαια με μεγάλους πελάτες π.χ Εθνική τράπεζα) στο όνομα της οποίας έχουμε αγωνιστεί και ματώσει τα τελευταία χρόνια σαν κλάδος.
Εκ της φύσης τους έργου μας, (εργαζόμαστε Σάββατα και εκτός έδρας δρομολόγια), συσσωρεύονται αναπαύσεις (ρεπό), τις οποίες δεν μας χορηγείτε όπως η εργατική νομοθεσία προβλέπει, αλλά ούτε και μας αποζημιώνετε σύμφωνα με τον όρο ΙΗ3, παρ. 3 της ΕΣΣΕ 03.06.2002, με αποτέλεσμα να υπάρχουν οδηγοί με δεκάδες οφειλόμενες αναπαύσεις (ρεπό) συσσωρευμένες εδώ και μια δεκαετία.
Παρά τις συνεχείς οχλήσεις μας αδιαφορείτε στο να διευκολύνετε το έργο μας με την ύπαρξη ελεύθερου χώρου στάθμευσης έξω από τα ταχυδρομικά καταστήματα και τις μονάδες διανομής. Διαχρονικά οι εκάστοτε διοικήσεις του οργανισμού στην διαδικασία επιλογής κτιρίων που θα στεγάζουν διάφορες ταχυδρομικές υπηρεσίες, σε πολλές περιπτώσεις αγνοούν την ανάγκη απρόσκοπτης προσβασιμότητας των υπηρεσιακών οχημάτων σε αυτούς, με αποτέλεσμα τα μέλη μας να αναγκάζονται να προβαίνουν σε παραβιάσεις βασικών απαγορεύσεων του Κ.Ο.Κ. προκειμένου να τα προσεγγίσουν (κίνηση σε πεζόδρομο, σε αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας κλπ).
Συνεχίζετε να αδιαφορείτε για την μεγάλη έλλειψη διαμετακομιστών - συνοδών στα δρομολόγια που εκτελούνται με φορτηγά αυτοκίνητα και προβλέπεται από τα σχέδια δρομολογίων, με αποτέλεσμα να βάζετε σε κίνδυνο τα μέλη μας, τους εργαζόμενους άλλων κλάδων που συνδράμουν οικειοθελώς στο έργο της φορτοεκφόρτωσης, αλλά και τους ανύποπτους περαστικούς πολίτες που κινδυνεύουν να τραυματιστούν από την πτώση κάποιου εμπορευματοκιβωτίου πάνω από την ανυψωτική πόρτα του φορτηγού, χωρίς την ύπαρξη του ειδικευμένου διαμετακομιστή.
Έχετε δημιουργήσει ένα γραφειοκρατικό τερατούργημα σε σχέση με τις διαδικασίες συντήρησης των μεγάλων φορτηγών υπηρεσιακών αυτοκινήτων στα ιδιωτικά συνεργεία, με αποτέλεσμα να καθυστερεί η αποκατάσταση των βλαβών σημαντικά, αφαιρώντας πολλές εργατοώρες από την χρήση τους. Η αποκατάσταση των βλαβών δεν δύναται να παρακολουθείται επαρκώς από τα μέλη της επιτροπής και πολλές εκ των βλαβών επανεμφανίζονται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα να δημιουργείται στα μέλη μας έντονη ανασφάλεια και ο οργανισμός να επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα.
Και ενώ συμβαίνουν όλα τα παραπάνω, αγνοείτε επιδεικτικά τις τεκμηριωμένες θέσεις του Συλλόγου μας γι' αυτά, ενεργείτε με αδιαλλαξία, έρχεστε προκλητικά, αυθαίρετα και καταχρηστικά, χωρίς να έχει προηγηθεί διάλογος με τους εργαζόμενους και καταργείτε την υπ. αριθμ. 22/119/463/19.05.89 ειδική εγκύκλιο, βάσει της οποίας εδώ και είκοσι δύο (22) ολόκληρα χρόνια πληρωνόμαστε για τις εκτός έδρας μετακινήσεις μας με αυθημερόν επιστροφή-διανυκτέρευση και την αντικαθιστάτε με την υπ. αριθμ, 1.1.2/2/463 ειδική εγκύκλιο με την οποία ουσιαστικά περικόπτετε τα ποσά των καταβαλλόμενων αποζημιώσεων σε ποσοστό 90% του ποσού που σήμερα αποζημιώνονται τα μέλη μας.
Θεωρούμε επιλεκτική, μη αναλογική (άνιση) και κυρίως άδικη την μείωση των εισοδημάτων που επιβάλλετε στον κλάδο μας .
Διαμαρτυρόμαστε που επιλέξατε αυτόν τον τρόπο να ανταμείψετε τις προσπάθειες μας και τον Αγώνα μας να κρατήσουμε το Ταχυδρομείο ψηλά σε αποδοτικότητα όλα αυτά τα χρόνια κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες.
Σας καλούμε να αναστείλετε την εφαρμογή της υπ΄ αριθμού 1.1.2/2/463 11-01-2012 βασικής εγκυκλίου και να αρχίσει διάλογος παρουσία της ΠΟΣΤ προκειμένου να διορθωθεί η κατάφορη και άνευ προηγουμένου αδικία εις βάρος του κλάδου μας.
Σας πληροφορούμε ότι με απόφαση του Δ.Σ του Συλλόγου μας:
A. Όλοι οι οδηγοί - μέλη μας θα εφαρμόζουν όσα η εργατική νομοθεσία, οι σχετικοί με την οδική συμπεριφορά & ασφάλεια νόμοι, οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας και ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας προβλέπουν.
B. Καλούμε έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών μας για απόφαση-εξουσιοδότηση για απεργιακές κινητοποιήσεις.
Οι πιθανές αρνητικές συνέπειες που ίσως προκληθούν από την εφαρμογή της απόφασης μας, στην ομαλή εκτέλεση των διαβιβάσεων του οργανισμού, θα βαρύνουν αποκλειστικά την διοίκηση του ΕΛΤΑ.
Επιφυλασσόμενοι κάθε νόμιμου δικαιώματος ημών.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει την παρούσα προς όσους απευθύνεται και σε όσους κοινοποιείται, όπως νόμιμα εκπροσωπούνται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ταύτη ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεως του.
Αθήνα 20 Ιανουαρίου 2012
Για το Δ. Σ.
Ο Αντιπρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας
Γιώργος Αποστολόπουλος Νίκος Κιούσης