Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Ανατολάκης: «Παραβάτες» οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ...

«Κατά παράβαση της Νομοθεσίας, οι εκπρόσωποι του Δ.Ν.Τ. κυκλοφορούν με πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο που έχει αθηναϊκές πινακίδες», αναφέρει σε ερώτηση που κατέθεσε στην Βουλή, ο Βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ, Γιώργος Ανατολάκης. Στην ερώτηση που απευθύνει στους υπουργούς Μεταφορών και Περιβάλλοντος, αναφέρει:...

«Αποτελεί τουλάχιστον πρόκληση προς τον Ελληνικό λαό που ταλαιπωρείται από τα μέτρα της Κυβέρνησης και της Τρόικας, η καταστρατήγηση του νόμου  περί πετρελαιοκίνησης όσον αφορά  τους εκπρόσωπους του Δ.Ν.Τ. στην Ελλάδα . Συγκεκριμένα, τα στελέχη του Δ.Ν.Τ.  αγόρασαν τον Ιούλιο ένα θωρακισμένο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο μάρκας ΤΟΥΟΤΑ – Land Cruiser. Πριν από μερικές εβδομάδες εκδόθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες, αθηναϊκές πινακίδες κυκλοφορίας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ως ιδιοκτήτης φέρεται το Δ.Ν.Τ., με έδρα το γραφείο τους στην Τράπεζα της Ελλάδος, στην οδό Αμερικής 3. Όπως είναι γνωστό  αυτό είναι παράνομο,  καθώς ακόμα απαγορεύεται η πετρελαιοκίνηση αυτοκινήτων με αθηναϊκές πινακίδες στην Αθήνα και αντίστοιχα στην Θεσσαλονίκη. Παράλληλα συνιστά μεγάλη πρόκληση, γιατί η ευχέρεια αυτή δεν επιτρέπεται στους Έλληνες οδηγούς, ούτε καν στα αυτοκίνητα των Διπλωματικών αποστολών και τους πρέσβεις ξένων χωρών.
Συνεπώς ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:  
Αληθεύουν οι συγκεκριμένες πληροφορίες; Εάν ναι, με ποια λογική έχει επιτραπεί στο Δ.Ν.Τ. η παράκαμψη των Νόμων του Ελληνικού Κράτους;
Ποιος ευθύνεται για την παράνομη έκδοση αθηναϊκών πινακίδων κυκλοφορίας για το πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο του Δ.Ν.Τ, την στιγμή που αυτό καλώς ή κακώς απαγορεύεται στους Ελληνες και τους λοιπούς ξένους οδηγούς;
Αντιλαμβάνεστε ότι προκύπτει υψηλή πολιτική ευθύνη και όχι απλά παράβαση του Νόμου από κάποιες Κρατικές Υπηρεσίες; Τι προτίθεστε να πράξετε για αυτό;
Μήπως έχετε αποδεχθεί ότι οι εκπρόσωποι των δανειστών μας μπορούν να κινούνται υπεράνω της Ελληνικής Νομοθεσίας; Εάν ναι, πότε θα το δηλώσετε ξεκάθαρα στον Ελληνικό λαό;
Τέλος, πότε προβλέπεται να επιτρέψετε ισότιμα και για τους Έλληνες οδηγούς, αυτό που κατ’ εξαίρεση επιτρέπετε στους ελεγκτές του Δ.Ν.Τ.; Πότε αναμένεται να απελευθερωθεί η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη;»
Πηγή: http://www.eklogika.gr