Στροφή 180 μοιρών στο θέμα των ταξί κάνει ο κ. Γιάννης Ραγκούσης, ακυρώνοντας το Προεδρικό Διάταγμα με το οποίο ρύθμιζε την αγορά η προηγούμενη πολιτική ηγεσία.
Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες (η πρώτη αφορούσε τις συμβάσεις παραχώρησης) που ο νέος υπουργός Υποδομών «ξηλώνει»...
Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες (η πρώτη αφορούσε τις συμβάσεις παραχώρησης) που ο νέος υπουργός Υποδομών «ξηλώνει»...
την πολιτική του κ. Δημήτρη Ρέππα, προχωρώντας σε πλήρη απελευθέρωση της αγοράς των ΤΑΞΙ.
«Δεν μπορούσα να βάλω την υπογραφή μου σε ένα ΠΔ που δεν απελευθερώνει το επάγγελμα» δήλωσε σε δημοσιογράφους ο κ. Ραγκούσης, επισημαίνοντας ότι από τις 2 Ιουλίου ισχύει η απελευθέρωση και ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να καταθέτει αίτηση για άδεια ταξί στις Περιφέρεια. Απέφυγε πάντως να αναφερθεί στις λεπτομέρειες της ρύθμισης που όπως είπε θα ανακοινωθούν το επόμενο τρίμηνο.
Ερωτηθείς από δημοσιογράφους, τι θα γίνει με όσους επαγγελματίες έλαβαν δάνειο για να αγοράσουν άδειες με κόστος από 150.000 ευρώ και άνω περιορίστηκε να πει ότι αυτό αποτελεί μια στρέβλωση της αγοράς που πρέπει να αντιμετωπιστεί. Με σαφήνεια ανέφερε ότι η αγορά χρειάζεται να αυτορρυθμιστεί και ότι δεν είναι στις προθέσεις του υπουργείου να αποφασίσει πόσες άδειες ταξί θα υπάρχουν σε κάθε περιοχή.
Αιφνιδιασμένη από τις ανακοινώσεις του υπουργείου εμφανίζεται η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί, η οποία δηλώνει άγνοια για τη μεγάλη ανατροπή, που αναμένεται να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου τις επόμενες μέρες. Τους προηγούμενες μήνες στα σιωπηλά κυβέρνηση και επαγγελματίες τα είχαν βρει και είχαν προχωρήσει σε μια ρύθμιση του επαγγέλματος που ικανοποιούσε τους ιδιοκτήτες ταξί.
Ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε επίσης τη λειτουργία συστήματος ασύρματης πρόσβασης στο Ιντερνετ (WI-FI) αρχικά στους σταθμούς του μετρό. Όπως είπε το κόστος θα αναλάβουν οι συγκοινωνιακοί φορείς. Ήδη πάντως ο αντίλογος που αναπτύσσεται είναι ότι σε περίοδο εξυγίανσης των συγκοινωνιών δεν μπορούν οι εταιρείες να επωμίζονται τεχνολογικές δαπάνες, όταν στο εξωτερικό τις συγκεκριμένες υπηρεσίες καλύπτουν ιδιώτες που πληρώνουν «ενοίκιο» στους συγκοινωνιακούς φορείς. Ο κ. Ραγκούσης δήλωσε πάντως ότι το κόστος θα είναι πολύ μικρό και ο πάροχος θα επιλεγεί με διαγωνιστική διαδικασία.
Πηγή:http://www.protothema.gr «Δεν μπορούσα να βάλω την υπογραφή μου σε ένα ΠΔ που δεν απελευθερώνει το επάγγελμα» δήλωσε σε δημοσιογράφους ο κ. Ραγκούσης, επισημαίνοντας ότι από τις 2 Ιουλίου ισχύει η απελευθέρωση και ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να καταθέτει αίτηση για άδεια ταξί στις Περιφέρεια. Απέφυγε πάντως να αναφερθεί στις λεπτομέρειες της ρύθμισης που όπως είπε θα ανακοινωθούν το επόμενο τρίμηνο.
Ερωτηθείς από δημοσιογράφους, τι θα γίνει με όσους επαγγελματίες έλαβαν δάνειο για να αγοράσουν άδειες με κόστος από 150.000 ευρώ και άνω περιορίστηκε να πει ότι αυτό αποτελεί μια στρέβλωση της αγοράς που πρέπει να αντιμετωπιστεί. Με σαφήνεια ανέφερε ότι η αγορά χρειάζεται να αυτορρυθμιστεί και ότι δεν είναι στις προθέσεις του υπουργείου να αποφασίσει πόσες άδειες ταξί θα υπάρχουν σε κάθε περιοχή.
Αιφνιδιασμένη από τις ανακοινώσεις του υπουργείου εμφανίζεται η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί, η οποία δηλώνει άγνοια για τη μεγάλη ανατροπή, που αναμένεται να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου τις επόμενες μέρες. Τους προηγούμενες μήνες στα σιωπηλά κυβέρνηση και επαγγελματίες τα είχαν βρει και είχαν προχωρήσει σε μια ρύθμιση του επαγγέλματος που ικανοποιούσε τους ιδιοκτήτες ταξί.
Ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε επίσης τη λειτουργία συστήματος ασύρματης πρόσβασης στο Ιντερνετ (WI-FI) αρχικά στους σταθμούς του μετρό. Όπως είπε το κόστος θα αναλάβουν οι συγκοινωνιακοί φορείς. Ήδη πάντως ο αντίλογος που αναπτύσσεται είναι ότι σε περίοδο εξυγίανσης των συγκοινωνιών δεν μπορούν οι εταιρείες να επωμίζονται τεχνολογικές δαπάνες, όταν στο εξωτερικό τις συγκεκριμένες υπηρεσίες καλύπτουν ιδιώτες που πληρώνουν «ενοίκιο» στους συγκοινωνιακούς φορείς. Ο κ. Ραγκούσης δήλωσε πάντως ότι το κόστος θα είναι πολύ μικρό και ο πάροχος θα επιλεγεί με διαγωνιστική διαδικασία.