Οι δυσκολίες που εμφανίστηκαν στη διάνοιξη των αυτοκινητοδρόμων καθιστούν φανερό πως οι μελέτες που προηγήθηκαν δεν προέβλεψαν σωστά τα προβλήματα που θα ανέκυπταν. Το υπουργείο Υποδομών πρόκειται να καταθέσει κάποιες λύσεις για επικύρωση από τη Βουλή ως το τέλος του χρόνου. Ωστόσο, πέραν του ότι έτσι καθυστερούν τα έργα, αυξάνεται περισσότερο το κόστος τους....
Πρόβλημα ανακύπτουν στα έργα της Ιονίας Οδού, στην περιοχή της Κλόκοβας κοντά στο Αντίρριο. Το υπουργείο Υποδομών προβαίνει σε μελέτη
για εναλλακτικό έργο κατασκευής σήραγγας, που όμως αυξάνει κατά πολύ το αρχικό κόστος. Διακοπή των έργων έχει επιβάλλει το ΣτΕ και στο νέο οδικό άξονα Ε-65 της Εθνικής Κεντρικής Ελλάδας που θα εξυπηρετεί τη δυτική Θεσσαλία. Η διακοπή έγινε προκειμένου να πραγματοποιηθεί μελέτη προστασίας της καφέ αρκούδας. Επίσης, η ανάγκη απαλλοτριώσεων χώρων από το Δημόσιο που δεν έχουν εξασφαλιστεί, καθιστά αδύνατη τη συνέχιση των έργων στο υπόλοιπο κομμάτι.
για εναλλακτικό έργο κατασκευής σήραγγας, που όμως αυξάνει κατά πολύ το αρχικό κόστος. Διακοπή των έργων έχει επιβάλλει το ΣτΕ και στο νέο οδικό άξονα Ε-65 της Εθνικής Κεντρικής Ελλάδας που θα εξυπηρετεί τη δυτική Θεσσαλία. Η διακοπή έγινε προκειμένου να πραγματοποιηθεί μελέτη προστασίας της καφέ αρκούδας. Επίσης, η ανάγκη απαλλοτριώσεων χώρων από το Δημόσιο που δεν έχουν εξασφαλιστεί, καθιστά αδύνατη τη συνέχιση των έργων στο υπόλοιπο κομμάτι.
Στην Ολυμπία Οδό, ο άξονας Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα αναμένεται να σταματήσει στον Πύργο, καθώς προκύπτουν προβλήματα σε μήκος 25
χιλιομέτρων στην προστατευόμενη περιοχή του Καιάφα. Οι τοπικές αρχές στα Βραχνέικα αναμένεται επίσης να ζητήσουν αλλαγή στη χάραξη του δρόμου, προς αποφυγήν επιπτώσεων στην κατοικημένη περιοχή, με συνέπεια κόστος 100 εκατομμυρίων ευρώ.
χιλιομέτρων στην προστατευόμενη περιοχή του Καιάφα. Οι τοπικές αρχές στα Βραχνέικα αναμένεται επίσης να ζητήσουν αλλαγή στη χάραξη του δρόμου, προς αποφυγήν επιπτώσεων στην κατοικημένη περιοχή, με συνέπεια κόστος 100 εκατομμυρίων ευρώ.
Στην Ιονία Οδό παρουσιάζεται, τέλος, ένα ακόμη πρόβλημα, καθώς από το 175ο μέχρι το 182ο χιλιόμετρο, όπου θα γίνεται η σύνδεση του Αντίρριου με τα Γιάννενα, τα έργα παραμένουν στάσιμα. Αιτία είναι ότι έχει προκύψει ανάγκη μετατόπισης πυλώνων της ΔΕΗ, προκειμένου να μην πέσουν τα έργα πάνω στο δίκτυο υψηλής τάσης. Η ΔΕΗ, πάντως, που βάσει της σύμβασης θα αναλάμβανε τη μετατόπιση των πυλώνων, δηλώνει ότι είναι εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο και δεν πρόκειται να διαθέσει 8-10 εκατομμύρια ευρώ για ένα αδιάφορο γι’ αυτήν έργο.
Πηγή:http://www.tvxs.gr