Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Οι τελευταίες αναρτήσεις του troktikou

Στις 12:18, μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής, το blog «Τρωκτικό» τερμάτισε τη λειτουργία του

tr-megalosgasdgasdg

Καληνύχτα Ελλάδα

Καληνύχτα Ελλάδα, ο τόπος που γέννησε την Δημοκρατία κατάντησε να σκοτώνει την ελευθερία της έκφρασης.
Καλό ταξίδι Σωκράτη και να μας προσέχεις από εκεί πάνω.

 

Το όνειρο σου δεν πέθανε φίλε μου!

Το ξέρω ότι θέλεις να συνεχίσω, όμως δεν μπορώ πια. Δεν έχω άλλη δύναμη φίλε μου, δεν έχω τη δύναμη! Μου λείπεις! Σ' όλους λείπεις. Όμως να ξέρεις ότι το όνειρό σου δεν πέθανε, δεν έφυγε. Ήρθε και ρίζωσε στις καρδιές όλων.
Το όνειρο ζει, το όνειρό σου έγινε εφιάλτης για κάποιους...
Φίλε καλό βράδυ!

 

Σωκράτη, αυτό είναι το τελευταίο θέμα που σου γράφω...

Σωκράτη, αυτό είναι το τελευταίο θέμα που σου γράφω...Είναι η παρακαταθήκη μου ως troktiko...Πρέπει να σταματήσουμε για να μην υπάρξει συνέχεια...Εγώ αυτό δεν το πιστεύω..Άλλωστε το μήνυμα ελήφθη...Θα σου πω πολλά από κοντά όταν βρεθούμε γιατί τα πράγματα έγιναν ζόρικα...

Εγώ Σωκράτη δεν φοβήθηκα ούτε υπονόμους ούτε κι αυτούς που γέλασαν ειρωνικά στο άκουσμα του χαμού σου...
Δεν είμαι μεγαλόψυχος όπως εσύ και δεν συγχωρώ...

Σωκράτη σε ξέρω καλά!Δεν πιστεύεις ότι θα γίνει κάτι τέτοιο.όμως στο άκουσμα 16 πυροβολισμών και ο πιο δυνατός λυγίζει...

Δεν θα απαντήσω σε διαδικτυακά αποβράσματα που ούτως ή άλλως έχασαν κι αυτά...
Τους αφήνουμε να παίξουν μπάλα μόνοι τους...

Μιλάω όμως στον κόσμο που μας ακολούθησε. Δεν είναι ο φόβος ρε παιδιά!όσο φόβο κι αν έχουμε χρειάζεται τόλμη για να ρίξεις το γάντι...

Σωκράτη μας δεν παραιτούμαστε!Πολλοί θα χαρούν σήμερα κι αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό!Αυτοί όμως που θα λυπηθούν είναι πολύ περισσότεροι κι αυτό με ικανοποιεί!

Σωκράτη δεν τους συγχωρώ!Δεν είμαι μεγαλόκαρδος σαν εσένα..Θα τα πούμε επάνω..
Ευχαριστούμε για όλα!

ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕΣ ΣΩΚΡΑΤΗ Η ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!
ΛΥΠΑΜΑΙ...

ΥΓ.Το αίμα σου να γίνει ποτάμι...Κι αυτό είναι ευχή!
ένα από τα τρωκτικά...

Πηγή:http://troktiko.blogspot.com/