Φωτισμένα πρέπει να είναι τα κοπάδια εφόσον βγαίνουν τη νύχτα στον δρόμο, γιατί σε περίπτωση τροχαίου μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος, εκτός του οδηγού, και ο βοσκός. . .
Έτσι, φωτισμένα πρέπει να είναι τα κοπάδια με τα πρόβατα εφόσον βγαίνουν νύκτα στον δρόμο, γιατί σε περίπτωση που προκληθεί τροχαίο ατύχημα μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για αποζημίωση όχι μόνο ο οδηγός αλλά και ο βοσκός.
Ο Άρειος Πάγος, που ασχολήθηκε με αγωγή αποζημίωσης για τον τραυματισμό ενός βοσκού και τη θανάτωση 14 προβάτων από Ι.Χ. αυτοκίνητο που προσέκρουσε πάνω τους με μεγάλη ταχύτητα νυκτερινή ώρα, δέχθηκε συνυπαιτιότητα και των δύο πλευρών, μοιράζοντας την ευθύνη κατά 70% στον οδηγό και κατά 30% στον βοσκό. Κι αυτό γιατί τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) δεν σεβάστηκαν και παραβίασαν και οι δύο πλευρές. Ο μεν οδηγός γιατί κινούνταν νύκτα με ταχύτητα άνω του επιτρεπόμενου ορίου (110 χλμ. την ώρα), έχοντας καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ και έχοντας καταλάβει ανεπίτρεπτα και ένα τμήμα του αντίθετου ρεύματος κυκλοφορίας, όπως προέκυψε από τα ίχνη που εντόπισε η τροχαία.
Τον ΚΟΚ όμως παραβίασε και ο βοσκός με τα πρόβατα, καθώς κινούνταν νύκτα έχοντας καταλάβει ολόκληρο το ένα ρεύμα κυκλοφορίας επαρχιακού δρόμου, χωρίς να φαίνονται λόγω της ώρας και χωρίς να έχει προνοήσει ο βοσκός να έχει ευδιάκριτα φώτα στην αρχή και στο τέλος του κοπαδιού, ώστε αυτό να γίνεται άμεσα αντιληπτό από τους διερχόμενους οδηγούς.
Σχόλιο:
Σωστό σαν μέτρο….αλλά πια προβατίνα θα πάει πρώτη και πια τελευταία. . .; ; ;
Από στατιστικά στοιχειά πάντως μέσα στις πόλης με τόσο φωτισμό και τόση σήμανση έχουμε 7 νεκρούς καθημερινά. . .