Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Ενημέρωση για τις κινητοποιήσεις μας

Σήμερα διανύουμε την τέταρτη ημέρα των κινητοποιήσεων μας.
Η συμμετοχή μας στις τρίωρες στάσεις εργασίας είναι καθολική και τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στις διαβιβάσεις του Οργανισμού είναι τεράστια. Οι συσσωρευμένες αποστολές στα κέντρα διαλογής ....

δημιουργούν το αδιαχώρητο.
Η Διοίκηση του Οργανισμού παραμένει αμετακίνητη στις θέσεις της και ανυποχώρητη στο να δώσει λύσεις στα αιτήματα μας, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που δημιουργούν οι κινητοποιήσεις μας.
Στη χθεσινή συνάντηση του ΔΣ του Συλλόγου μας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, διαπιστώσαμε για ακόμη μια φορά πως δεν υπάρχει πρόθεση εκ μέρους του να δοθούν λύσεις στα αιτήματα μας. Μας απάντησε πως σε σχέση με τις περικοπές στις εκτός έδρας μετακινήσεις μας δεν υπάρχει λύση αφού αυτές καθορίζονται από νόμο. Πρόσθεσε δε προκλητικά πως ακόμη και λύση να είχε, δεν πρόκειται να την δώσει πριν από τις εκλογές του Συλλόγου μας, γιατί δεν θέλει να εμπλακεί σε παραταξιακά παιγνίδια. ( Μη δίνοντας λύση πριν τις εκλογές, δεν εμπλέκεται σε παραταξιακά παιγνίδια?) Προφανώς δεν τον ενδιαφέρουν οι συνέπειες που προκαλούν στα ΕΛΤΑ οι κινητοποιήσεις μας.
Βέβαια τα αιτήματα των κινητοποιήσεων μας δεν έχουν να κάνουν μόνο με την περικοπή των εκτός έδρας αποζημιώσεων. Υπάρχει πλήθος κλαδικών, χρόνιων αιτημάτων μας που έχουν αποσταλεί επανειλημμένα με εξώδικες δηλώσεις μας στη Διοίκηση και όχι μόνο δεν επιλύονται, αλλά ούτε καν απαντώνται.
Η Διοίκηση μας οφείλει 3.000 αναπαύσεις (ρεπό) εδώ και χρόνια και δεν μας πληρώνει.
Μας στέλνει δρομολόγια χρηματαποστολών με αυτοκίνητα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας.
Μας στέλνει δρομολόγια σε καταστήματα που η πρόσβαση σύμφωνα με τον ΚΟΚ απαγορεύεται.
Δεν μας διαθέτει συνοδούς σε κάποια δρομολόγια με μεγάλα φορτηγά που διαθέτουν ανυψωτική υδραυλική πόρτα και είναι απαραίτητοι για την ασφαλή φορτοεκφόρτωση των κοντέινερς.
Δεν δίνει το απαιτούμενο ενδιαφέρον στις επισκευές των αυτοκινήτων και παρατηρείται το φαινόμενο αφενός μεγάλων καθυστερήσεων και αφετέρου έγκαιρου ελέγχου των επισκευών, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν ετοιμοπόλεμα αυτοκίνητα για τα δρομολόγια. Πολλά  μεγάλα φορτηγά παραμένουν ακινητοποιημένα εδώ και μήνες για αλλαγή ελαστικών.

Δεν αρκεί όμως μόνο το γεγονός της μη επίλυσης των αιτημάτων μας, εδώ και δύο ημέρες παρατηρούνται πρωτόγνωρες απεργοσπαστικές πρακτικές από διάφορους υπηρεσιακούς παράγοντες ανά την Ελλάδα, που προσπαθούν να σπάσουν την καθολική συμμετοχή των Οδηγών στις στάσεις εργασίας, είτε απειλώντας τους να εργαστούν, είτε προσφέροντας τους υπερωρίες μετά το πέρας του ωραρίου τους για να εκτελεστούν τα δρομολόγια, είτε απαιτώντας να εκτελεστούν έκτακτα δρομολόγια.

Το ΔΣ του Συλλόγου μας λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη του πως οι κινητοποιήσεις μας δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα σε μια μεγάλη ευαίσθητη ομάδα του πληθυσμού, τους συνταξιούχους του ΟΓΑ και σε όσους λαμβάνουν προνιακά επιδόματα, που οι επιταγές τους ήταν εγκλωβισμένες στο ΚΔΑ, αποφάσισε χθες να προτείνει στη Διοίκηση να εκτελεστούν δύο δρομολόγια προς επαρχία ανά ημέρα στις 4, 5 και 6 Απριλίου για τη μεταφορά τους, από Οδηγούς  που με την κάλυψη του Συλλόγου δεν θα κάνουν στάση εργασίας και θα εκτελέσουν τα δρομολόγια, όπως γινόταν παλαιότερα.

Τέλος, το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας θα συνεδριάσει εκ νέου για να αποφασίσει νέες κινητοποιήσεις μετά τις γιορτές του Πάσχα.