Από τη στιγμή που οι αγωνοδίκες του GP Αυστραλίας για το MotoGP στο
Phillip Island αποφάσισαν να μειώσουν την απόσταση του αγώνα (δύο φορές)
και να κάνουν υποχρεωτική την αλλαγή...
μοτοσικλέτας στο μέσον του, ήταν αναμενόμενο ότι η Κυριακή στην αυστραλιανή πίστα θα ήταν μια ημέρα γεμάτη επεισόδια.
Μετά το πρωινό ζέσταμα οι γύροι του αγώνα μειώθηκαν από 26 σε 19 και το pit stop έγινε υποχρεωτικό για τον 9ο ή 10ο γύρο και εκεί ήταν που στην πραγματικότητα κρίθηκαν τα πάντα. Στο τέλος του 10ου γύρου ο Marc Marquez δεν μπήκε στα pit για να αλλάξει μοτοσικλέτα.
Αυτό σήμαινε ότι πέρασε το μέγιστο όριο των 10 γύρων με το ίδιο ελαστικό κάτι που ήταν σαφέστατα καθορισμένο, και έτσι αποκλείστηκε από τον αγώνα, καθώς οι αγωνοδίκες του έδειξαν τη μαύρη σημαία. Ήταν ένα τεράστιο λάθος από την ομάδα της Repsol Honda, που μπορεί να έχει μεγάλες συνέπειες στη μάχη του πρωταθλήματος.
Έτσι, ο Jorge Lorenzo, που ύστερα από άλλη μία σπουδαία εμφάνιση κέρδισε τον αγώνα, βρέθηκε να έχει μειώσει τη διαφορά στη βαθμολογία από τους 43 στους 18 βαθμούς και οι ελπίδες του για να διατηρήσει το στέμμα του πρωταθλητή αυτομάτως έγιναν από ανύπαρκτες χειροπιαστές.
Ο Ισπανός με την εργοστασιακή Yamaha M1 οδήγησε για άλλη μία φορά καταπληκτικά, δεν έκανε λάθη και ύστερα από δύο δύσκολες στιγμές, μία στον πρώτο γύρο και μία όταν ο Marquez επέστρεψε στην πίστα μετά το pit stop του όταν οι δυο τους είχαν επαφή, κατέκτησε την 6η φετινή του νίκη και έχει μπροστά του 2 αγώνες για να προσπαθήσει μιαν επική ανατροπή.
Ο Dani Pedrosa με την άλλη Repsol Honda τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Ισπανός στο πρώτο κομμάτι του αγώνα ήταν μέλος του σφικτού σχηματισμού που περιλάμβανε τον Lorenzo, τον Marquez και τον ίδιο, και επέλεξε να μπει στα pit πριν από τους αντιπάλους του, στο τέλος του 9ου γύρου. Και αυτός είχε ένα πρόβλημα, όταν δεν κατάφερε να επιβραδύνει εγκαίρως για τη γραμμή των 60 km/h στο pit lane, και οι αγωνοδίκες του επέβαλαν να δώσει πίσω μία θέση με την επιστροφή του στην πίστα. Η ποινή αυτή όμως ήταν ανώδυνη για τον Pedrosa γιατί πρόλαβε να αφήσει τον Marquez να τον περάσει προτού ο ομόσταβλός του δει τη μαύρη σημαία. Ύστερα από αυτό δεν κατάφερε να απειλήσει τον Lorenzo και πήρε μιαν εύκολη 2η θέση.
Τεράστια μάχη έγινε για την 3η θέση του βάθρου ανάμεσα στους Valentino Rossi, Cal Crutchlow και Alvaro Bautista. Τελικά ο Rossi ήταν εκείνος που πήρε την 3η θέση, έχοντας κάνει πολύ γρήγορη αλλαγή μοτοσικλέτας και προσπερνώντας τον Crutchlow στους τελευταίους γύρους. Ο Βρετανός της Tech 3 Yamaha πήρε την 4η θέση, κερδίζοντας στο νήμα τον Bautista.
Ο Bradley Smith έκανε πολύ καλή εκκίνηση και βρέθηκε ανάμεσα στους πρωτοπόρους στον πρώτο γύρο αλλά φυσιολογικά αργότερα έχασε θέσεις και τερμάτισε τελικά στην 7η. Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πολύ καλούς αγώνες του Βρετανού της Tech 3, Τον ακολούθησε ένα γκρουπ από Ducati, με τον Nicky Hayden στην 7η θέση, τον Andrea Iannone στην 8η και τον Andrea Dovizioso στην 9η θέση.
Ο Randy de Puniet με τη μοτοσικλέτα του Aspar ήταν ο ταχύτερος CRT αναβάτης παίρνοντας τη 10η θέση, ωστόσο ήταν ο ομόσταβλός του Aleix Espargaro εκείνος που πανηγύρισε περισσότερο στο Phillip Island. Με την 11η θέση του στον αγώνα ο Espargaro εξασφάλισε τον τίτλο στο υποπρωτάθλημα CRT καθώς η διαφορά του από τον δεύτερο Colin Edwards ξεπερνά τους 50 βαθμούς με δύο αγώνες να απομένουν.
Το πρωτάθλημα MotoGP συνεχίζεται χωρίς ανάσα με τον αγώνα στην Ιαπωνία και στην πίστα του Motegi το επόμενο Σαββατοκύριακο 25-27 Οκτωβρίου. Στην έδρα της Honda θα μάθουμε αν το πρωτάθλημα θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα στη Βαλένθια ή αν οι Ιάπωνες πανηγυρίσουν μέσα στο σπίτι τους.
ΠΗΓΗ: msfree.gr
Πηγή:http://www.enikos.gr
μοτοσικλέτας στο μέσον του, ήταν αναμενόμενο ότι η Κυριακή στην αυστραλιανή πίστα θα ήταν μια ημέρα γεμάτη επεισόδια.
Μετά το πρωινό ζέσταμα οι γύροι του αγώνα μειώθηκαν από 26 σε 19 και το pit stop έγινε υποχρεωτικό για τον 9ο ή 10ο γύρο και εκεί ήταν που στην πραγματικότητα κρίθηκαν τα πάντα. Στο τέλος του 10ου γύρου ο Marc Marquez δεν μπήκε στα pit για να αλλάξει μοτοσικλέτα.
Αυτό σήμαινε ότι πέρασε το μέγιστο όριο των 10 γύρων με το ίδιο ελαστικό κάτι που ήταν σαφέστατα καθορισμένο, και έτσι αποκλείστηκε από τον αγώνα, καθώς οι αγωνοδίκες του έδειξαν τη μαύρη σημαία. Ήταν ένα τεράστιο λάθος από την ομάδα της Repsol Honda, που μπορεί να έχει μεγάλες συνέπειες στη μάχη του πρωταθλήματος.
Έτσι, ο Jorge Lorenzo, που ύστερα από άλλη μία σπουδαία εμφάνιση κέρδισε τον αγώνα, βρέθηκε να έχει μειώσει τη διαφορά στη βαθμολογία από τους 43 στους 18 βαθμούς και οι ελπίδες του για να διατηρήσει το στέμμα του πρωταθλητή αυτομάτως έγιναν από ανύπαρκτες χειροπιαστές.
Ο Ισπανός με την εργοστασιακή Yamaha M1 οδήγησε για άλλη μία φορά καταπληκτικά, δεν έκανε λάθη και ύστερα από δύο δύσκολες στιγμές, μία στον πρώτο γύρο και μία όταν ο Marquez επέστρεψε στην πίστα μετά το pit stop του όταν οι δυο τους είχαν επαφή, κατέκτησε την 6η φετινή του νίκη και έχει μπροστά του 2 αγώνες για να προσπαθήσει μιαν επική ανατροπή.
Ο Dani Pedrosa με την άλλη Repsol Honda τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Ισπανός στο πρώτο κομμάτι του αγώνα ήταν μέλος του σφικτού σχηματισμού που περιλάμβανε τον Lorenzo, τον Marquez και τον ίδιο, και επέλεξε να μπει στα pit πριν από τους αντιπάλους του, στο τέλος του 9ου γύρου. Και αυτός είχε ένα πρόβλημα, όταν δεν κατάφερε να επιβραδύνει εγκαίρως για τη γραμμή των 60 km/h στο pit lane, και οι αγωνοδίκες του επέβαλαν να δώσει πίσω μία θέση με την επιστροφή του στην πίστα. Η ποινή αυτή όμως ήταν ανώδυνη για τον Pedrosa γιατί πρόλαβε να αφήσει τον Marquez να τον περάσει προτού ο ομόσταβλός του δει τη μαύρη σημαία. Ύστερα από αυτό δεν κατάφερε να απειλήσει τον Lorenzo και πήρε μιαν εύκολη 2η θέση.
Τεράστια μάχη έγινε για την 3η θέση του βάθρου ανάμεσα στους Valentino Rossi, Cal Crutchlow και Alvaro Bautista. Τελικά ο Rossi ήταν εκείνος που πήρε την 3η θέση, έχοντας κάνει πολύ γρήγορη αλλαγή μοτοσικλέτας και προσπερνώντας τον Crutchlow στους τελευταίους γύρους. Ο Βρετανός της Tech 3 Yamaha πήρε την 4η θέση, κερδίζοντας στο νήμα τον Bautista.
Ο Bradley Smith έκανε πολύ καλή εκκίνηση και βρέθηκε ανάμεσα στους πρωτοπόρους στον πρώτο γύρο αλλά φυσιολογικά αργότερα έχασε θέσεις και τερμάτισε τελικά στην 7η. Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πολύ καλούς αγώνες του Βρετανού της Tech 3, Τον ακολούθησε ένα γκρουπ από Ducati, με τον Nicky Hayden στην 7η θέση, τον Andrea Iannone στην 8η και τον Andrea Dovizioso στην 9η θέση.
Ο Randy de Puniet με τη μοτοσικλέτα του Aspar ήταν ο ταχύτερος CRT αναβάτης παίρνοντας τη 10η θέση, ωστόσο ήταν ο ομόσταβλός του Aleix Espargaro εκείνος που πανηγύρισε περισσότερο στο Phillip Island. Με την 11η θέση του στον αγώνα ο Espargaro εξασφάλισε τον τίτλο στο υποπρωτάθλημα CRT καθώς η διαφορά του από τον δεύτερο Colin Edwards ξεπερνά τους 50 βαθμούς με δύο αγώνες να απομένουν.
Το πρωτάθλημα MotoGP συνεχίζεται χωρίς ανάσα με τον αγώνα στην Ιαπωνία και στην πίστα του Motegi το επόμενο Σαββατοκύριακο 25-27 Οκτωβρίου. Στην έδρα της Honda θα μάθουμε αν το πρωτάθλημα θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα στη Βαλένθια ή αν οι Ιάπωνες πανηγυρίσουν μέσα στο σπίτι τους.
ΠΗΓΗ: msfree.gr
Πηγή:http://www.enikos.gr