Σύσταση φορέων και ελεγκτικών μηχανισμών για τα ΚΤΕΟ, παροχή κινήτρων για τη δημιουργία συνεργείων και πρατηρίων αερίων καυσίμων, προκειμένου να διαδοθεί και στη χώρα μας η υγραεριοκίνηση, αλλά και έκδοση κάρτας θορύβου για τα μηχανάκια, προβλέπει –μεταξύ άλλων – το σχετικό νομοσχέδιο που προωθεί στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Ειδικά η έκδοση κάρτας θορύβου έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στους μοτοσικλετιστές. Σύμφωνα με την Πρόεδρο της Μοτοσικλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών (η οποία αποτελείται από 650 μέλη) Κατερίνα Ριζοπούλου, το μεγάλο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί με την εφαρμογή του νομοσχεδίου θα είναι η ύπαρξη περισσότερων ανασφάλιστων δικύκλων. Και αυτό γιατί το νομοσχέδιο, προβλέπει τον έλεγχο του δικύκλου από ΚΤΕΟ για να μπορέσει στη συνέχεια να ασφαλιστεί.
Η κα Ριζοπούλου υποστηρίζει πως έτσι αφαιρείται από τον μοτοσικλετιστή το δικαίωμα της ασφάλειας, καθώς μάλιστα δεν έχουν οριστεί οι προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν τα δίκυκλα για να περάσουν ΚΤΕΟ και ακόμα υπάρχουν "παράνομες διαδικασίες" στον Οργανισμό( χρηματισμοί).
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, η κάρτα θορύβου θα επιβαρύνει ελάχιστα το μοτοσικλετιστή. Εκπρόσωποι, ωστόσο, των Μοτοσικλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, τονίζουν ότι δεν υπάρχει πλαφόν. Έτσι, για κάποιον μοτοσικλετιστή που το ρεζερβουάρ του γεμίζει με 12 ευρώ βενζίνη, αν η κάρτα κοστίζει π.χ 50 ευρώ, τότε θα είναι δυσανάλογο το κόστος συγκριτικά με τα έξοδα συντήρησης του δικύκλου.
Τέλος, σύμφωνα με το μέλος του ΔΣ της Μοτοσικλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, Γιάννη Γαβριηλίδη, είναι πολύ θετική η κάρτα θορύβου, αλλά πρέπει πρώτα να γίνονται σωστά οι θορυβομετρήσεις και οι ρυπομετρήσεις των δικύκλων, που μέχρι σήμερα γίνονται στο δρόμο και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της λανθασμένης μέτρησης.
Πηγή:http://www.skai.gr