Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Κατέθεσε το ημερομίσθιο του ! ! !

Ο Συνάδελφος Γ. Ν. κατέθεσε στο λογαριασμό του Πανελληνίου Συλλόγου Οδηγών Τεχνιτών ΕΛΤΑ τα χρήματα που αντιστοιχούν στο χθεσινό ημερομίσθιο του.

Προχθές στο ανοιχτό Δ.Σ που είχαμε προς ενημέρωση για την απεργιακή κινητοποίηση, ο συνάδελφος πήρε τον λόγο και είπε :

"Εγώ σε απεργίες της ΓΣΕΕ και της ΠΟΣΤ δεν ξανασυμμετέχω εξαιτίας της πρακτικής που ακολουθούν τελευταία. Δεν με εμπνέουν και δεν με εκφράζουν πλέον. Αύριο θα δουλέψω και το ημερομίσθιο μου θα το καταθέσω στο λογαριασμό του Σωματείου μου. Εγώ δεν πρόκειται να στηρίξω με την συμμετοχή μου στην αυριανή απεργία αυτούς που με χρησιμοποιούν τόσα χρόνια για να έχουν τις καρέκλες τους".

Μήπως θα έπρεπε να προβληματίσει κάποιους, τέτοια  φαινόμενα και να αλλάξουν ρότα;

Τα μηνύματα έρχονται ….καλό θα ήταν να τα λάβουν σοβαρά υπ’όψιν …