Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Παράνομα η όχι τα διόδια;

«ΟΔΗΓΙΑ 1999/62/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 17ης Ιουνίου 1999» η οποία προβλέπει πως νοείται ως αυτοκινητόδρομος «κάθε οδός η οποία έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες και η οποία: i) εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα, ii) δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς, iii) χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος»

«2. α) Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων».

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Στο αυριανό  διοικητικό συμβούλιο θα συζητήσουμε το θέμα αυτό, γιατί και ο ΕΛΤΑ έχοντας στο εθνικό οδικό δίκτυο  καθημερινά ένα μεγάλο αριθμό υπηρεσιακών αυτοκινήτων, και το ποσό που καταβάλει για διόδια δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο,και  ξεπερνά τις 20.000euro μηνιαίως….,αν όντως δεν λειτουργούν νόμιμα οι συγκεκριμένες ιδιωτικές εταιρίες, καλό θα ήταν να το “ψάξουν”λίγο οι αρμόδιοι……

Ο ΑΝ.Γραμματέας του συλλόγου :

             Βασίλειος Πήχας .