γκαράζ, ακριβώς δίπλα από το χώρο όπου θα φιλοξενηθεί η έκθεση της Γενεύης.
Από τις φωτογραφίες, διακρίνονται ξεκάθαρα οι αεροδυναμικοί προφυλακτήρες, τα φαρδιά εμπρός spoiler, ο διαχύτης και η ειδικά σχεδιασμένη μεγάλη πίσω πτέρυγα.
Οι ζάντες είναι 19 ιντσών και το σύστημα πέδησης αποτελείται από διάτρητους δίσκους της Brembo 350 χλστ.. με τετραπίστονες δαγκάνες. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο καινούργιος 2.0 VTEC turbo κινητήρας, απόδοσης άνω των 280 ίππων, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα.
Το εσωτερικό είναι άκρως εντυπωσιακό, με τον ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων να έχει κόκκινο φωτισμό και το τιμόνι να είναι επενδυμένο με δέρμα και κόκκινες ραφές. Στα δεξιά του πίνακα, βρίσκεται το κουμπί εκκίνησης και στα αριστερά το κουμπί +R. Μέσω του τελευταίου, ο οδηγός μπορεί να αλλάξει την απόκριση του κινητήρα και του τιμονιού και να ρυθμίσει ανάλογα τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Επίσης, υπάρχει και λειτουργία για οδήγηση στην πίστα.
Πηγή:http://www.zougla.gr