Με «μεταγραφή» από την AMG, ο νέος επικεφαλής μηχανολογικού σχεδιασμού
της VW, Fritz Eichler εποπτεύει τη διαδικασία για την ανάπτυξη και
βελτίωση του γνωστού «υπέρ-κινητήρα» της φίρμας, του VR6.Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει μια...
μακρά πορεία και πολλές διακρίσεις, ενώ αρχικά λειτουργούσε ατμοσφαιρικά. Τώρα, το άμεσου ψεκασμού μοτέρ θα υπερτροφοδοτηθεί και μάλιστα διπλά.
Ας σημειωθεί ότι το Μάιο η εταιρεία είχε παρουσιάσει μια τέτοια εκδοχή του νέου twin turbo VR6 σε χωρητικότητα 3 λίτρων, που απέδιδε 503 ίππους και 560 Nm ροπής μεταξύ 4.000 και 6.000 σ.α.λ. στο Volkswagen Design Vision GTI concept, το οποίο ντεμπουτάρισε στο Worthersee.
Στόχος επομένως της VW είναι ο εν λόγω κινητήρας να βγει κάποια στιγμή στην παραγωγή, σε νέα διπλοτούρμπινη έκδοση, αλλά με μικρότερη ιπποδύναμη, περίπου 340 ίππων έως 450 το μέγιστο και σε λιγότερα λίτρα, για μικρή -σχετικά- κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2.
Πηγή: autotriti.gr
Πηγή:http://www.newsbeast.gr
μακρά πορεία και πολλές διακρίσεις, ενώ αρχικά λειτουργούσε ατμοσφαιρικά. Τώρα, το άμεσου ψεκασμού μοτέρ θα υπερτροφοδοτηθεί και μάλιστα διπλά.
Ας σημειωθεί ότι το Μάιο η εταιρεία είχε παρουσιάσει μια τέτοια εκδοχή του νέου twin turbo VR6 σε χωρητικότητα 3 λίτρων, που απέδιδε 503 ίππους και 560 Nm ροπής μεταξύ 4.000 και 6.000 σ.α.λ. στο Volkswagen Design Vision GTI concept, το οποίο ντεμπουτάρισε στο Worthersee.
Στόχος επομένως της VW είναι ο εν λόγω κινητήρας να βγει κάποια στιγμή στην παραγωγή, σε νέα διπλοτούρμπινη έκδοση, αλλά με μικρότερη ιπποδύναμη, περίπου 340 ίππων έως 450 το μέγιστο και σε λιγότερα λίτρα, για μικρή -σχετικά- κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2.
Πηγή: autotriti.gr
Πηγή:http://www.newsbeast.gr