Την τρίτη του συνεχόμενη νίκη στην πίστα της Σιγκαπούρης, όγδοη της
φετινής σεζόν και 33η στην καριέρα του πανηγύρισε ο πιλότος-θαύμα-
Σεμπάστιαν Φέτελ , στο 13ο γκραν πρι του πρωταθλήματος της Formula 1
στους δρόμους της... Μαρίνας Μπέι στη Σιγκαπούρη.Ο Γερμανός πιλότος δείχνει να πλησιάζει όλο και περισσότερο τον τέταρτο
συνεχόμενο Παγκόσμιο τίτλο, δεδομένης της διαφοράς του από τους
αντιπάλους του, αλλά και του δαιμονισμένου ρυθμού που έχει η Red Bull.
Ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής πιέστηκε μόνο στα πρώτα δευτερόλεπτα του αγώνα, όταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ προσπάθησε να του πάρει την πρωτιά στην εκκίνηση. Ωστόσο, ο Φέτελ διατήρησε τη θέση του μέχρι που πήρε την καρό σημαία.
Ξανά δεύτερος…
Για τρίτο συνεχόμενο αγώνα ο Φερνάντο Αλόνσο αναδεικνύεται σε… MVP της εκκίνησης, βλέποντας ωστόσο την καρό σημαία από τη δεύτερη θέση πίσω από το… μεγάλο του αντίπαλο, Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Ισπανός πιλότος για ακόμη μια φορά έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, όμως ο ρυθμός της F138 απέχει πολύ από αυτόν των «κόκκινων ταύρων».
Ύστερα από δύο άσχημα αποτελέσματα ο Κίμι Ραϊκόνεν έκανε εκπληκτικό come back, αφού επέστρεψε στη βαθμολογούμενη δεκάδα σε ένα γκραν πρι που του δυσκόλεψε πολύ τη ζωή και αυτό γιατί από την πρώτη ημέρα ένιωθε πόνους στην πλάτη.
Ο Iceman πάρα το γεγονός ότι εκκίνησε από την 13η θέση, κατάφερε όχι μόνο να μπει στους βαθμούς, αλλά να τερματίσει στο βάθρο, κερδίζοντας 10 θέσεις.
Άτυχοι οι Γκροσάν και Γουέμπερ...
Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκίνησε τον αγώνα ο Ρομάν Γκροσάν, ο οποίος αν και εκκίνησε τρίτος και κατάφερε να αποφύγει οποιαδήποτε επαφή, προδόθηκε από την E21, αφού στον 33ο γύρο αντιμετώπισε πρόβλημα με την τροφοδοσία του αέρα στη Lotus και έξι γύρους αργότερα εγκατέλειψε.
Ακόμη, πιο άτυχος ο Μαρκ Γούεμπερ, ο οποίος στον τελευταίο γύρο είδε την RB9 να παίρνει φωτιά και ενώ βρίσκονταν στην τέταρτη, λόγω σπασμένου κιβωτίου.
Σημάδια βελτίωσης από τη McLaren
H McLaren στους δρόμους της Σιγκαπούρης έδειξε σημάδια βελτίωσης. Η βρετανική ομάδα θα μπορούσε να διεκδικήσει καλύτερες θέσεις με τους Τζένσον Μπάτον (έβδομος) και Σέρχιο Πέρες (όγδοος) αν δεν τους χαλούσαν τα σχέδια τα ελαστικά και η πτώση στην απόδοσή τους στους τελευταίους γύρους.
Ωστόσο και οι δύο πιλότοι έδωσαν εντυπωσιακές μάχες με το δίδυμο της Mercedes. Από την τέταρτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα, ύστερα από πολλές μονομαχίες ο Νίκο Ρόσμπεργκ.
Ο Γερμανός αν και εκκίνησε δεύτερος δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του με την Mercedes να μην επιλέγει την καταλληλότερη στρατηγική.
Μία θέση πίσω του πλασαρίστηκε ο έτερος πιλότος της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον.
Από το γκραν πρι της Σιγκαπούρης δεν θα μπορούσε να λείπει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο είχε έξοδο στην στροφή 18 με αποτέλεσα το αυτοκίνητο ασφαλείας να μείνει στην πίστα για εφτά γύρους (25-31). Ωστόσο, η έξοδος του από την πίστα δεν επιφύλασσε δράματα.
Βαθμολογία οδηγών :
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 247
2. Φερνάντο Αλόνσο 187
3. Λιούις Χάμιλτον 151
4. Κίμι Ραϊκόνεν 149
5. Μαρκ Γουέμπερ 130
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 116
7. Φελίπε Μάσα 87
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
1. Red Bull 377
2. Ferrari 274
3. Mercedes 267
4. Lotus 206
5. McLaren 76
Πηγή: sport-fm.gr
Ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής πιέστηκε μόνο στα πρώτα δευτερόλεπτα του αγώνα, όταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ προσπάθησε να του πάρει την πρωτιά στην εκκίνηση. Ωστόσο, ο Φέτελ διατήρησε τη θέση του μέχρι που πήρε την καρό σημαία.
Ξανά δεύτερος…
Για τρίτο συνεχόμενο αγώνα ο Φερνάντο Αλόνσο αναδεικνύεται σε… MVP της εκκίνησης, βλέποντας ωστόσο την καρό σημαία από τη δεύτερη θέση πίσω από το… μεγάλο του αντίπαλο, Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Ισπανός πιλότος για ακόμη μια φορά έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, όμως ο ρυθμός της F138 απέχει πολύ από αυτόν των «κόκκινων ταύρων».
Ύστερα από δύο άσχημα αποτελέσματα ο Κίμι Ραϊκόνεν έκανε εκπληκτικό come back, αφού επέστρεψε στη βαθμολογούμενη δεκάδα σε ένα γκραν πρι που του δυσκόλεψε πολύ τη ζωή και αυτό γιατί από την πρώτη ημέρα ένιωθε πόνους στην πλάτη.
Ο Iceman πάρα το γεγονός ότι εκκίνησε από την 13η θέση, κατάφερε όχι μόνο να μπει στους βαθμούς, αλλά να τερματίσει στο βάθρο, κερδίζοντας 10 θέσεις.
Άτυχοι οι Γκροσάν και Γουέμπερ...
Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκίνησε τον αγώνα ο Ρομάν Γκροσάν, ο οποίος αν και εκκίνησε τρίτος και κατάφερε να αποφύγει οποιαδήποτε επαφή, προδόθηκε από την E21, αφού στον 33ο γύρο αντιμετώπισε πρόβλημα με την τροφοδοσία του αέρα στη Lotus και έξι γύρους αργότερα εγκατέλειψε.
Ακόμη, πιο άτυχος ο Μαρκ Γούεμπερ, ο οποίος στον τελευταίο γύρο είδε την RB9 να παίρνει φωτιά και ενώ βρίσκονταν στην τέταρτη, λόγω σπασμένου κιβωτίου.
Σημάδια βελτίωσης από τη McLaren
H McLaren στους δρόμους της Σιγκαπούρης έδειξε σημάδια βελτίωσης. Η βρετανική ομάδα θα μπορούσε να διεκδικήσει καλύτερες θέσεις με τους Τζένσον Μπάτον (έβδομος) και Σέρχιο Πέρες (όγδοος) αν δεν τους χαλούσαν τα σχέδια τα ελαστικά και η πτώση στην απόδοσή τους στους τελευταίους γύρους.
Ωστόσο και οι δύο πιλότοι έδωσαν εντυπωσιακές μάχες με το δίδυμο της Mercedes. Από την τέταρτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα, ύστερα από πολλές μονομαχίες ο Νίκο Ρόσμπεργκ.
Ο Γερμανός αν και εκκίνησε δεύτερος δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του με την Mercedes να μην επιλέγει την καταλληλότερη στρατηγική.
Μία θέση πίσω του πλασαρίστηκε ο έτερος πιλότος της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον.
Από το γκραν πρι της Σιγκαπούρης δεν θα μπορούσε να λείπει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο είχε έξοδο στην στροφή 18 με αποτέλεσα το αυτοκίνητο ασφαλείας να μείνει στην πίστα για εφτά γύρους (25-31). Ωστόσο, η έξοδος του από την πίστα δεν επιφύλασσε δράματα.
Βαθμολογία οδηγών :
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 247
2. Φερνάντο Αλόνσο 187
3. Λιούις Χάμιλτον 151
4. Κίμι Ραϊκόνεν 149
5. Μαρκ Γουέμπερ 130
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 116
7. Φελίπε Μάσα 87
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
1. Red Bull 377
2. Ferrari 274
3. Mercedes 267
4. Lotus 206
5. McLaren 76
Πηγή: sport-fm.gr