Τρία χρόνια μετά τις αλλεπάλληλες προσπάθειες απελευθέρωσης στον
κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών τα αποτελέσματα δεν είναι τα
αναμενόμενα.
Αν και το άνοιγμα της αγοράς ολοκληρώθηκε και τα κόμιστρα μειώθηκαν, η σαρωτική ύφεση στην...
οικονομία και το υψηλό κόστος ενός φορτηγού Δημόσιας Χρήσης της κατηγορίας Euro 5, για τα οποία εκδίδονται οι νέες άδειες, δεν έφεραν την ώθηση που προσδοκούσαν οι αναλυτές στην οικονομία.
Επιπλέον, ο ανταγωνισμός από εταιρείες που μετέφεραν την έδρα τους στη Βουλγαρία, έκαναν τις επενδύσεις σε ελληνικές άδειες ΦΔΧ ασύμφορες. Έτσι από τις αρχές Μάρτιου το 2012 έως σήμερα, έχουν προστεθεί, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών, στις 33.500 υφιστάμενες παλαιές άδειες άλλες 50 νέες.
Ενδεικτικό της κρίσης στον κλάδο είναι ότι κύκλος εργασιών συρρικνώθηκε κατά 31,5% σε τέσσερα χρόνια.
Πηγή: Καθημερινή της Κυριακής
Πηγή:http://www.enikos.gr
Αν και το άνοιγμα της αγοράς ολοκληρώθηκε και τα κόμιστρα μειώθηκαν, η σαρωτική ύφεση στην...
οικονομία και το υψηλό κόστος ενός φορτηγού Δημόσιας Χρήσης της κατηγορίας Euro 5, για τα οποία εκδίδονται οι νέες άδειες, δεν έφεραν την ώθηση που προσδοκούσαν οι αναλυτές στην οικονομία.
Επιπλέον, ο ανταγωνισμός από εταιρείες που μετέφεραν την έδρα τους στη Βουλγαρία, έκαναν τις επενδύσεις σε ελληνικές άδειες ΦΔΧ ασύμφορες. Έτσι από τις αρχές Μάρτιου το 2012 έως σήμερα, έχουν προστεθεί, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών, στις 33.500 υφιστάμενες παλαιές άδειες άλλες 50 νέες.
Ενδεικτικό της κρίσης στον κλάδο είναι ότι κύκλος εργασιών συρρικνώθηκε κατά 31,5% σε τέσσερα χρόνια.
Πηγή: Καθημερινή της Κυριακής
Πηγή:http://www.enikos.gr