Αυτό που χαρακτηρίζει πολλά super car αλλά και πολυτελή μοντέλα
είναι η κατασκευή τους στο χέρι. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το Nissan
GT-R, το.... υπερόπλο της ιαπωνικής φίρμας.
Το συγκεκριμένο, για να περάσει την γραμμή...
παραγωγής πρέπει να φέρει την υπογραφή ενός εκ των τεσσάρων υπευθύνων οι οποίοι τοποθετούν και μία ειδική πλακέτα στον κινητήρα που φέρει το όνομά τους. να σημειώσουμε ότι στο εργοστάσιο της Nissan στη Yokohama μόνο τέσσερις ειδικοί μπορούν να τοποθετήσουν την ειδική αυτή πλακέτα στον κινητήρα με την κωδική ονομασία VR38 EWTD. Ο συγκεκριμένος - για να μην ξεχνιόμαστε - έχει χωρητικότητα 3.8 λίτρα είναι V6 twin turbo, αποδίδει 550 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και παράγει 632 Nm στις 3.200 σ.α.λ.
Κοιτάζοντας το παρακάτω video θα δείτε πως ένας από τους τέσσερις υπεύθυνους μηχανικούς είναι αυτός που φέρει την υπογραφή του στον κινητήρα του δικού σας GT-R...
Πηγή:http://www.zougla.gr
Το συγκεκριμένο, για να περάσει την γραμμή...
παραγωγής πρέπει να φέρει την υπογραφή ενός εκ των τεσσάρων υπευθύνων οι οποίοι τοποθετούν και μία ειδική πλακέτα στον κινητήρα που φέρει το όνομά τους. να σημειώσουμε ότι στο εργοστάσιο της Nissan στη Yokohama μόνο τέσσερις ειδικοί μπορούν να τοποθετήσουν την ειδική αυτή πλακέτα στον κινητήρα με την κωδική ονομασία VR38 EWTD. Ο συγκεκριμένος - για να μην ξεχνιόμαστε - έχει χωρητικότητα 3.8 λίτρα είναι V6 twin turbo, αποδίδει 550 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και παράγει 632 Nm στις 3.200 σ.α.λ.
Κοιτάζοντας το παρακάτω video θα δείτε πως ένας από τους τέσσερις υπεύθυνους μηχανικούς είναι αυτός που φέρει την υπογραφή του στον κινητήρα του δικού σας GT-R...
Πηγή:http://www.zougla.gr