Η βελτίωση και η αναβάθμιση είθισται σε διάφορες συσκευές, συστήματα,
κατασκευές… και στο αυτοκίνητο. Ειδικά γύρω από το τελευταίο, ως προϊόν,
υπάρχει μία τεράστια after sales αγορά με σημαντική και αυτή των
βελτιωτικών και πρόσθετων καυσίμου και λιπαντικών που θεωρητικά αυξάνουν
την...
απόδοση και την μακροζωία του κινητήρα. Ωστόσο, οι ειδικοί στις «μαμάδες» εργοστασιακές εταιρίες αυτοκινήτων δεν έχουν την ίδια άποψη.
Εδώ και πολλά χρόνια αρκετοί οδηγοί χρησιμοποιούν για τις μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητά τους πρόσθετα λιπαντικών που υποτίθεται πως βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά λίπανσης μειώνοντας τις τριβές των μηχανικών μερών (άρα περισσότερη ισχύς και εξοικονόμηση καυσίμου), τις επιδόσεις, την απόκριση στο γκάζι κ.λπ.
Μία καλή προωθητική ενέργεια με ένα καλό περιτύλιγμα και ετικέτα σίγουρα δελεάζει όταν π.χ. κοστίζει 30-40 € και μπορεί να βελτιώσει θεαματικά την απόδοση του κινητήρα και να τον «καθαρίζει» από υπολείμματα και βρωμιές. Εδώ υπάρχει ένα σημαντικό τρικ που γοητεύει: το χαμηλό κόστος του πρόσθετου το οποίο ακόμη και αν βγει μούφα δεν χάθηκε ο κόσμος.
Φυσικά, κανένας κατασκευαστής δεν αναγνωρίζει πρόσθετα και βελτιωτικά τα οποία μπορούν να έχουν ως αποτέλεσμα την διακοπή της εγγύησης ή την απόρριψη αίτησης καλής θέλησης (goodwill, ακόμη και αν έχει λήξει η εγγύηση και τυχόν πρόβλημα είναι αδικαιολόγητο υπάρχει περίπτωση κάλυψης από τον κατασκευαστή).
«Για την συντριπτική πλειοψηφία αυτών των προϊόντων τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει η ψυχολογία του οδηγού παρά το μαγικό ελιξίριο που εμπλουτίζει τον κινητήρα» εξηγεί ο Michle Götz (αρμόδιος στον τομέα Mέσων και Μεταφορών στον TÜV Nord) σε σχετικό άρθρο της Welt.
Την ίδια άποψη έχουν αρκετοί άλλοι ειδικοί από οργανισμούς πιστοποίησης οι οποίοι λένε πως όποιος οδηγός χρησιμοποιεί τα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή λάδια ή άλλα επίσημα ανάλογων προδιαγραφών δεν χρειάζεται τα πρόσθετα, με εξαίρεση κάποια μοντέλα παλαιότερης τεχνολογίας (κυρίως ντίζελ).
«Όσον αφορά τα καύσιμα ούτως ή άλλως τα σύγχρονα περιέχουν βελτιωτικά για βέλτιστη καύση» σημειώνει εκπρόσωπος του ADAC o οποίος συμβουλεύει πως την μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου την πετυχαίνει ο οικονομικός τρόπος οδήγησης και η σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου. Εσείς τι γνώμη έχετε επί του θέματος; Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ πρόσθετα λιπαντικών ή καυσίμων;
πηγή: caroto.gr
Πηγή:http://www.zougla.gr
απόδοση και την μακροζωία του κινητήρα. Ωστόσο, οι ειδικοί στις «μαμάδες» εργοστασιακές εταιρίες αυτοκινήτων δεν έχουν την ίδια άποψη.
Εδώ και πολλά χρόνια αρκετοί οδηγοί χρησιμοποιούν για τις μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητά τους πρόσθετα λιπαντικών που υποτίθεται πως βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά λίπανσης μειώνοντας τις τριβές των μηχανικών μερών (άρα περισσότερη ισχύς και εξοικονόμηση καυσίμου), τις επιδόσεις, την απόκριση στο γκάζι κ.λπ.
Μία καλή προωθητική ενέργεια με ένα καλό περιτύλιγμα και ετικέτα σίγουρα δελεάζει όταν π.χ. κοστίζει 30-40 € και μπορεί να βελτιώσει θεαματικά την απόδοση του κινητήρα και να τον «καθαρίζει» από υπολείμματα και βρωμιές. Εδώ υπάρχει ένα σημαντικό τρικ που γοητεύει: το χαμηλό κόστος του πρόσθετου το οποίο ακόμη και αν βγει μούφα δεν χάθηκε ο κόσμος.
Φυσικά, κανένας κατασκευαστής δεν αναγνωρίζει πρόσθετα και βελτιωτικά τα οποία μπορούν να έχουν ως αποτέλεσμα την διακοπή της εγγύησης ή την απόρριψη αίτησης καλής θέλησης (goodwill, ακόμη και αν έχει λήξει η εγγύηση και τυχόν πρόβλημα είναι αδικαιολόγητο υπάρχει περίπτωση κάλυψης από τον κατασκευαστή).
«Για την συντριπτική πλειοψηφία αυτών των προϊόντων τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει η ψυχολογία του οδηγού παρά το μαγικό ελιξίριο που εμπλουτίζει τον κινητήρα» εξηγεί ο Michle Götz (αρμόδιος στον τομέα Mέσων και Μεταφορών στον TÜV Nord) σε σχετικό άρθρο της Welt.
Την ίδια άποψη έχουν αρκετοί άλλοι ειδικοί από οργανισμούς πιστοποίησης οι οποίοι λένε πως όποιος οδηγός χρησιμοποιεί τα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή λάδια ή άλλα επίσημα ανάλογων προδιαγραφών δεν χρειάζεται τα πρόσθετα, με εξαίρεση κάποια μοντέλα παλαιότερης τεχνολογίας (κυρίως ντίζελ).
«Όσον αφορά τα καύσιμα ούτως ή άλλως τα σύγχρονα περιέχουν βελτιωτικά για βέλτιστη καύση» σημειώνει εκπρόσωπος του ADAC o οποίος συμβουλεύει πως την μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου την πετυχαίνει ο οικονομικός τρόπος οδήγησης και η σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου. Εσείς τι γνώμη έχετε επί του θέματος; Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ πρόσθετα λιπαντικών ή καυσίμων;
πηγή: caroto.gr
Πηγή:http://www.zougla.gr