Ο
ταχυδρόμος των ΕΛΤΑ δεν θα πηγαίνει γράμματα σε 80 χωριά και κωμοπόλεις
της Ελλάδας. Ο μεγαλύτερος οργανισμός της Ελλάδας, βάση δικτύου
καταστημάτων και πρακτορείων, αποφάσισε να βάλει “λουκέτο” σε 80
καταστήματα.
Του Φώτη Φωτεινού,
Του Φώτη Φωτεινού,
αναδημοσίευση από την «Ελευθεροτυπία»
Τα καταστήματα αυτά, στα οποία απασχολούνται από 1 – 3 άτομα,
θα αντικατασταθούν από πρακτορεία ιδιωτών (η “Ε” δημοσιεύει τη σχετική
λίστα).... Η αναδιάρθρωση των καταστημάτων βασίζεται σε μελέτη της αρμόδιας
διεύθυνσης και αφορά τα πλέον μειονεκτικά από άποψη εσόδων.
Το κλείσιμο των καταστημάτων θα συμβάλλει στην εξοικονόμηση 2,5 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο εξυγίανσης των οικονομικών του οργανισμού, ο οποίος σημείωσε πέρσι ζημιές 9,2 εκατ. Από το μέτρο πρόκειται να επηρεαστούν 150 – 200 εργαζόμενοι, ενώ ήδη προκλήθηκαν αντιδράσεις, τόσο από πολιτικούς φορείς (ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ), όσο και από τοπικούς δήμους και περιφέρειες.
“Τα
έσοδα των συγκεκριμένων καταστημάτων είναι ιδιαίτερα περιορισμένα και
προχωρούμε στην αντικατάσταση, υπό την έννοια, ότι μας δίνεται η
δυνατότητα ν’ αξιοποιηθεί το ανθρώπινο δυναμικό, αυτών των καταστημάτων,
σε άλλες θέσεις του δικτύου”, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ,
Κωστής Μελαχροινός.
Το “λουκέτο” καταστημάτων εντάσσεται σε ένα ευρύ σχέδιο αναδιάρθρωσης του οργανισμού, με διάρκεια έως τα τέλη του 2014. Αυτό, διότι σημειώνεται σταθερά πτωτική πορεία του κύκλου εργασιών του ομίλου. Ενδεικτικό είναι ότι η υποχώρηση, το 2012, έφτασε το 29% σε σχέση με το 2007 και 35% σε σχέση με το 2008.
“Από το φθινόπωρο έως τις αρχές του νέου έτους, η ίδια κίνηση θα γίνει και σε αστικά καταστήματα ΕΛΤΑ, που σύντομα προσδιορίζεται ο αριθμός και η θέση τους”, συμπληρώνει ο κ. Μελαχροινός.
Ως αιτίες συρρίκνωσης των εσόδων επισημαίνονται η παρατεταμένη οικονομική ύφεση, η υποκατάσταση του επιστολικού ταχυδρομείου από τις ηλεκτρονικές μορφές επικοινωνίας, η σχετικά χαμηλή «ταχυδρομική κουλτούρα» των Ελλήνων, σε σχέση με άλλους Ευρωπαίους, αλλά και ο αυξημένος ανταγωνισμός, σε συνδυασμό με την απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς από 1/1/2013.
Το “λουκέτο” καταστημάτων εντάσσεται σε ένα ευρύ σχέδιο αναδιάρθρωσης του οργανισμού, με διάρκεια έως τα τέλη του 2014. Αυτό, διότι σημειώνεται σταθερά πτωτική πορεία του κύκλου εργασιών του ομίλου. Ενδεικτικό είναι ότι η υποχώρηση, το 2012, έφτασε το 29% σε σχέση με το 2007 και 35% σε σχέση με το 2008.
“Από το φθινόπωρο έως τις αρχές του νέου έτους, η ίδια κίνηση θα γίνει και σε αστικά καταστήματα ΕΛΤΑ, που σύντομα προσδιορίζεται ο αριθμός και η θέση τους”, συμπληρώνει ο κ. Μελαχροινός.
Ως αιτίες συρρίκνωσης των εσόδων επισημαίνονται η παρατεταμένη οικονομική ύφεση, η υποκατάσταση του επιστολικού ταχυδρομείου από τις ηλεκτρονικές μορφές επικοινωνίας, η σχετικά χαμηλή «ταχυδρομική κουλτούρα» των Ελλήνων, σε σχέση με άλλους Ευρωπαίους, αλλά και ο αυξημένος ανταγωνισμός, σε συνδυασμό με την απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς από 1/1/2013.
Tα 80 καταστήματα που κλείνουν
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙΟΥ |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΑΞΙΟΥΠΟΛΗΣ |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΠΕΝΤΑΠΟΛΗΣ |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΑΛΙΣΤΡΑΤΗΣ |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΝΕΟΥ ΠΕΤΡΙΤΣΙΟΥ |
ΑΝΑΤ ΜΑΚΕΔ ΘΡΑΚΗΣ | ΝΕΑΣ ΒΥΣΣΑΣ |
ΑΝΑΤ ΜΑΚΕΔ ΘΡΑΚΗΣ | ΚΑΣΤΑΝΙΩΝ ΕΒΡΟΥ |
ΑΝΑΤ ΜΑΚΕΔ ΘΡΑΚΗΣ | ΟΡΓΑΝΗΣ |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΕΜΠΟΡΙΟΥ |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΒΙΤΣΙΟΥ |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΒΕΥΗΣ |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΜΑΚΡΟΧΩΡΙΟΥ ΗΜΑΘΙΑΣ |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΕΙΡΗΝΟΥΠΟΛΗΣ |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑ |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΒΟΓΑΤΣΙΚΟ |
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΔΙΣΠΗΛΙΟΥ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΠΥΡΓΕΤΟΥ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΛΙΒΑΔΙΟΥ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΙΤΕΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΤΡΙΚΕΡΙΟΥ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΤΣΑΓΚΑΡΑΔΑΣ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΟΙΧΑΛΙΑΣ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΜΗΛΙΕΣ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΑΝΘΗΡΟΥ |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΒΡΟΣΙΝΑΣ |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΔΕΡΒΙΖΙΑΝΩΝ |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΔΟΛΙΑΝΩΝ |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΔΕΛΒΙΝΑΚΙΟΥ |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΜΗΛΙΑΝΩΝ |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΓΝΑΝΤΩΝ |
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ |
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΚΥΡΙΑΚΙΟΥ |
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΩΡΕΩΝ |
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΚΡΙΚΕΛΛΟΥ |
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΠΡΟΥΣΟΥ |
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ |
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΔΕΣΦΙΝΑΣ |
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΦΟΥΡΝΑ |
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ΛΙΒΑΝΑΤΩΝ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΛΑΓΚΑΔΙΩΝ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΚΑΡΥΤΑΙΝΑΣ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΔΡΕΠΑΝΟΥ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΝΕΑΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΝΕΑΣ ΚΙΟΥ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΖΕΥΓΟΛΑΤΕΙΟΥ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΚΑΛΙΑΝΩΝ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΚΑΡΥΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΚΡΟΚΕΩΝ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΒΛΑΧΙΩΤΗ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΔΙΑΒΟΛΙΤΣΙΟΥ |
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ΧΩΡΑΣ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΚΑΜΑΡΩΝ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΜΑΤΑΡΑΓΚΑΣ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΜΕΝΙΔΙΟΥ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΕΠΙΤΑΛΙΟΥ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΝΕΑΣ ΦΙΓΑΛΕΙΑΣ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΚΥΛΛΗΝΗΣ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΤΡΑΓΑΝΟΥ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ | ΑΓΙΑΣ ΕΥΦΗΜΙΑΣ |
ΑΙΓΑΙΟΥ | ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΛΕΣΒΟΥ |
ΑΙΓΑΙΟΥ | ΜΟΥΔΡΟΥ |
ΑΙΓΑΙΟΥ | ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ |
ΑΙΓΑΙΟΥ | ΕΜΠΩΝΑ |
ΑΙΓΑΙΟΥ | ΚΟΡΘΙΟΥ |
ΠΕΙΡΑΙΑ & ΑΙΓΑΙΟΥ | ΜΑΓΟΥΛΑΣ |
ΚΡΗΤΗΣ | ΚΡΙΤΣΑΣ |
ΚΡΗΤΗΣ | ΜΑΛΩΝ |
ΚΡΗΤΗΣ | ΤΟΥΡΛΩΤΗΣ |
ΚΡΗΤΗΣ | ΑΓΙΑΣ ΓΑΛΗΝΗΣ |
ΚΡΗΤΗΣ | ΠΑΝΟΡΜΟΥ ΡΕΘ. |
ΚΡΗΤΗΣ | ΒΟΥΚΟΛΙΩΝ |
Πηγή: metaforespress.gr
Πηγή:http://www.pak-elta.gr