Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε μια ακόμη νίκη επί Μεξικανικού εδάφους (σ.σ: 6η συνεχόμενη τα τελευταία χρόνια) και πλέον αύξησε τη διαφορά του στη βαθμολογία των οδηγών έχοντας κερδίσει τους 2 από τους 3 πρώτους φετινούς αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι....
Ο Σεμπάστιαν Λεμπ ξεκίνησε προσεκτικά τον αγώνα και δεν τον επηρέασαν οι εξάρσεις των Σόλμπεργκ και Λάτβαλα. Τα Ford έδειξαν να έχουν την ταχύτητα αλλά όχι τη διάρκεια μια εικόνα που ακολουθεί χρόνια την εταιρεία στο Μεξικό.
Ο Λάτβαλα που κέρδισε και τις περισσότερες ειδικές διαδρομές είδε την ανάρτηση του Fiesta να καταρρέει από σύγκρουση σε βράχο και μετέπειτα βγήκε εκτός δρόμου στην προσπάθεια να αποφύγει το Fiesta του Νοβίκοφ που είχε ακινητοποιηθεί. Παρά τις τούμπες προσπάθησε να συνεχίσει αλλά τον σταμάτησαν τελικά οι αγωνοδίκες καθότι το αυτοκίνητό του είχε υποστεί ζημιά στον κλωβό ασφαλείας.
Έτσι οι Citroen έκαναν χωρίς πίεση το πρώτο φετινό 1-2 με τον Πήτερ Σόλμπεργκ να δείχνει ακόμη μια φορά την ταχύτητά του στην Power Stage. Ο Νορβηγός τερμάτισε τελικά 3ος.
Επόμενος αγώνας στην Πορτογαλία στις 29/3.
Συνολικά τα αποτελέσματα από το Μεξικό είναι:
Πηγή:http://www.protothema.gr
Ο Σεμπάστιαν Λεμπ ξεκίνησε προσεκτικά τον αγώνα και δεν τον επηρέασαν οι εξάρσεις των Σόλμπεργκ και Λάτβαλα. Τα Ford έδειξαν να έχουν την ταχύτητα αλλά όχι τη διάρκεια μια εικόνα που ακολουθεί χρόνια την εταιρεία στο Μεξικό.
Ο Λάτβαλα που κέρδισε και τις περισσότερες ειδικές διαδρομές είδε την ανάρτηση του Fiesta να καταρρέει από σύγκρουση σε βράχο και μετέπειτα βγήκε εκτός δρόμου στην προσπάθεια να αποφύγει το Fiesta του Νοβίκοφ που είχε ακινητοποιηθεί. Παρά τις τούμπες προσπάθησε να συνεχίσει αλλά τον σταμάτησαν τελικά οι αγωνοδίκες καθότι το αυτοκίνητό του είχε υποστεί ζημιά στον κλωβό ασφαλείας.
Έτσι οι Citroen έκαναν χωρίς πίεση το πρώτο φετινό 1-2 με τον Πήτερ Σόλμπεργκ να δείχνει ακόμη μια φορά την ταχύτητά του στην Power Stage. Ο Νορβηγός τερμάτισε τελικά 3ος.
Επόμενος αγώνας στην Πορτογαλία στις 29/3.
Συνολικά τα αποτελέσματα από το Μεξικό είναι:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Sebastien Loeb Citroen 4’15m32.7s |
2. Mikko Hirvonen Citroen + 42.4s |
3. Petter Solberg Ford + 2m11.4s |
4. Mads Ostberg Adapta Ford + 4m51.5s |
5. Ott Tanak M-Sport Ford + 5m02.6s |
6. Nasser Al-Attiyah Qatar Citroen + 6m41.4s |
7. Armindo Araujo Portugal Mini + 12m46.9s |
8. Sebastien Ogier VW Skoda + 14m57.8s |
9. Ken Block Monster Ford + 22m26.8s |
10. Ricardo Trivino M-Sport Ford + 23m30.7s |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Jari-Matti Latvala Ford SS23 |
Paulo Nobre Portugal Mini SS23 |
Evgeny Novikov M-Sport Ford SS22 |
Chris Atkinson Monster Ford SS22 |
|
Power Stage: |
|
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος/Διαφορά |
1. Petter Solberg 3m11.4sFord |
2. Sebastien Loeb Citroen + 1.5s |
3. Mads Ostberg Adapta Ford + 2.7s |
4. Ott Tanak M-Sport Ford + 2.7s |
5. Mikko Hirvonen Citroen + 2.9s |
Πηγή:http://www.protothema.gr