Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Αποχαιρετιστήρια επιστολή του Πάνου Βουρνά

Αγαπητοί Συνεργάτες

Με την παρούσα θέλω να σας πληροφορήσω ότι από 16/12/2011 υπέβαλα την παραίτησή μου από Πρόεδρος του ΔΣ των Ελληνικών Ταχυδρομείων αλλά και από Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του ΚΕΚ-ΕΛΤΑ για προσωπικούς λόγους.
Γνωριζόμαστε από παλιά. Θέλω να πιστεύω ότι, όλοι μαζί, συμβάλλαμε στο να είναι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία μία επιχείρηση κύρους, μία επιχείρηση που έχει θέση στην ταχυδρομική αγορά και στο μέλλον. Γι’ αυτό σας ευχαριστώ θερμά....
Στο διάστημα της θητείας μου, σας διαβεβαιώνω προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να βοηθήσω στην ανάπτυξη και στην επαναφορά στην κερδοφορία της επιχείρησης και είναι αλήθεια ότι τα καταφέραμε. Ας μην ξεχνάμε ότι παραλάβαμε, πριν δύο χρόνια περίπου, την επιχείρηση με έλλειμμα 39 εκ. ευρώ.
Θέλω εδώ να επισημάνω, για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, ότι η εξάλειψη του ελλείμματος έγινε αποκλειστικά από τη περικοπή του δικού σας μισθού. Θα ήταν υπερβολή, αν υποστήριζα σε σας ότι όλα έγιναν τέλεια, γιατί και δυσανάλογα αποτελέσματα σε σχέση με τους πόρους που διαθέσαμε υπήρξαν αλλά και ατομικές συμπεριφορές παρατηρήθηκαν.

Φίλοι εργαζόμενοι
Με τη δική σας συνδρομή, την ουσιαστική συνδρομή σας, κατακτήθηκαν πάρα πολλά. Ωστόσο, μένουν στην όντως δύσκολη συγκυρία να γίνουν πολλά ακόμα. Είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρετε για μια φορά ακόμη. Άλλωστε αποτελείτε το συγκριτικό πλεονέκτημα της επιχείρησης. Δρόμοι για νέες υπηρεσίες και δραστηριότητες υπάρχουν.
Χρειάζεται τώρα κατά τη γνώμη μου, περισσότεροι άνθρωποι να δουλεύουν περισσότερο, για περισσότερο ποιοτικό και αποτελεσματικό Ταχυδρομείο.
Το Ταχυδρομείο του μέλλοντος, το Ταχυδρομείο που μας αξίζει.
Σας ευχαριστώ για μία φορά ακόμα.
Σας εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
Πάνος Βουρνάς